رئیس دادگستری رودسر در جلسه شورای اداری؛

برای هیچ کسی در رودسر خط قرمزی قائل نمی‌شویم | برای حفظ بیت المال با کسی تعارف نداریم

امیری با بیان اینکه تنها قانون حکمفرماست و هیچ کسی در این شهرستان نمی تواند برای خودش خط قرمزی قائل شود، افزود: قوه قضائیه آنقدر اقتدار دارد که در کار با هیچکسی تعارف نکند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فردین امیری در جلسه شورای اداری رودسر با بیان اینکه پست در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیت و یک امانت است، افزود: قطعا در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو خواهیم بود.

رئیس دادگستری شهرستان رودسر، امنیت را مرهون خون شهدا دانست و گفت: برای حفظ امنیت نیاز داریم تا در هر جایگاه و مقامی که هستیم خودمان را وقف مردم کرده و به معنای واقعی خادم مردم بدانیم.

وی با بیان اینکه یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردمی بوده و از مردم فاصله نمی گیرد، افزود: اگر امروز دشمن در اطراف مرزهای ما خیمه زده مطمئن باشید که با صلابت ارتش و سپاه و نیروهای امنیتی طرفی نخواهد بست و تنها به نارضایتی عمومی میان مردم دلبسته است که این هم زمانی ایجاد می شود که ما درهای اتاقمان را روی مردم ببندیم و از شنیدن صدای مردم محروم، دوری کنیم.

امیری با بیان اینکه مشکلات کشور با کار روتین و روزمره برطرف نمی شود و نیازمند کار جهادی و انقلابی هستیم، تاکید کرد: دشمن از راه نظامی نمی تواند هیچ غلطی بکند و امید آنها به نارضایتی داخلی است.

رئیس دادگستری رودسر با بیان اینکه گشاده رویی و برخورد مهربانانه با مردم گره مشکلات زیادی را باز می کند، افزود: دستورالعمل نحوه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان را همه مطالعه کنند و اگر سوءجریانی در اداره ای صورت بگیرد رئیس آن اداره مسئول است.

امیری با اشاره به اینکه در همین مدت ایام کوتاه حضورم در رودسر با دغدغه هایی مواجه شده ایم که انسان در آن وامانده می شود، افزود: یک دهیار در یک روستا مشکلاتی ایجاد کرده است که امروز  دغدغه مسئولان شهرستان شده چرا که در زمان مناسب ورود نکرده ایم.

وی بر لزوم حضور به موقع مسئولان در صحنه تاکید کرد و با اشاره به لزوم گفتگو با افراد مورد اعتماد هر منطقه گفت: اگر درباره برخی ترک فعل ها تذکرات جواب نداد، قطع باید برخورد قضایی صورت بگیرد. ساخت یک بنا چقدر زمان می برد؟ سازه ای که ۱۰ سال پیش ساخته شده آیا باید امروز تخریب شود؟ تا الان مسئولان کجا بوده اند؟! باید برای چنین مسئولانی که در گذشته به وظایفشان عمل نکرده اند پرونده تشکیل شود.

رئیس دادگستری رودسر با بیان اینکه برای حفظ منافع مردم و بیت المال با کسی تعارف نداریم، یادآور شد: اگر با کسی در این زمینه تعارف شود کشور ضربه خواهد خورد.

امیری با بیان اینکه طی یک ماه اخیر با پرونده هایی که رو به رو شده ام همه به خاطر عدم مسئولیت پذیری و ترک فعل مدیران بوده است، افزود: دهیار کار خلاف قانونی کرده است. ما فرماندار، شورای تامین، امام جمعه و دادستان داریم و باید برخورد شود.

وی ادامه داد: امروز ما داریم هزینه کسانی را می دهیم که یا شرح وظایف خودشان را نمی دانستند یا اگر می دانستند بدتر از آن به وظایفشان عمل نکردند. پشت میزنشینی مدیران تا ساعت ۲ است و بعد از آن باید شما مدیران در میدان باشید و اگر بررسی نکنید نمی توانید از حوزه مدیریتی خودتان صیانت کنید.

امیری با بیان اینکه تنها قانون حکمفرماست و هیچ کسی در این شهرستان نمی تواند برای خودش خط قرمزی قائل شود، افزود: قوه قضائیه آنقدر اقتدار دارد که در کار با هیچکسی تعارف نکند و اگر خلاف قانونی صورت گرفت تکلیف شرعی من قاضی است و قسم خوردم که برخورد کنم.

Share