نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس؛

امروز عرصه و میدان جولانگاه عده ای مگس صفت شده است

صفری اظهار داشت: برخی می‌خواهند اعتقادات و اندیشه مردم را به سرقت ببرند و امروز عرصه و میدان جولانگاه عده ای مگس صفت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در این مراسم اظهار داشت: قرآن کریم در جاهای مختلف افرادی که مصداق بارز کفر و شرک هستند و فضا را آلوده میکنند را لعنت کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس عنوان کرد: خداوند مدرسه ای را ایجاد کرده که معلم و کتاب دارد و تمام چیزهایی که می‌بینیم همه اینها نشانه های خداوند هستند.

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه جنگ ما پر از گنج است، اظهار داشت: علمای در تراز علامه حسن زاده آملی آرزو میکردند که مثل بسیجی ها باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری شهدا مشتاق مرگ بودند.

وی اذعان کرد: سوال اینجاست که شهدای ما کجا این کلاس معرفت را یاد گرفتند اینها دست پرورده های مکتب امام خمینی بودند و در دانشگاه امام پر از اینها هستند و حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز همین تربیت یافتگان است که با وجود او غرب آسیا از لوث وجود داعش پاک شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان رزمندگان اظهار داشت: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ما حب دنیا و کسب قدرت و مال نداشتند و اهل صداقت بودند، عهد آنها با خداوند عهد بندگی است و حب آنها در مسیر خداوند متعال است.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه قلب مومن جایگاه خداست عنوان کرد: عده ای می‌خواهند در جامعه ما اندیشه های تساهل و تسامح را در جامعه انتشار دهند اما به آنان می‌گوییم که این کار شدنی نیست.

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه امام راحل کاری کرده بود که رزمندگان ما پس پرده غیب را هم می‌دیدند و سختی ها را تحمل میکردند، یادآور شد: شهدا افرادی بودند که اهل خیانت نبودند بلکه اهل خدمت بوده و از تمام امیال دنیوی دست کشیدند.

وی اظهار داشت: برخی می‌خواهند اعتقادات و اندیشه مردم را به سرقت ببرند و امروز عرصه و میدان جولانگاه عده ای مگس صفت شده است اما انقلاب کار خود را میکند زیرا در پس پرده غیب انقلاب به راه خود ادامه میدهد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه در تاریخ چهل و دو ساله، انقلاب روز به روز قدرتمندتر شده و به جلو میرود افزود: این نشان میدهد انقلاب ما صاحب دارد و فرمانده آن امام عصر(عج) است.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس افزود: ما با هیچ تفکری تعارف نداریم تاریخ چند ساله مدیریتی مقام معظم رهبری نشان داد اگر در مسایلی مانند اقتصادی مشکل داریم به خاطر عملکرد ما است زیرا ایشان همه چیز را از قبل گوشزد کرده بودند.

صفری ملک میان عنوان کرد: برخی می‌خواستند در دولت قبل کاری کنند که مردم نسبت به اهداف انقلاب و نظام بدگمان و بدبین شوند، در تاریخ اسلام طلحه ها و زیبرهای زیادی وجود داشت اما عمار و مقداد هم داشت که نمونه بارز آن حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی شقوق مختلفی دارد و باید واکاوی شود و هنوز به آن پرداخته نشده است، اذعان کرد: ما از اوایل انقلاب در عرصه هایی مانند نانو و علوم فضایی و هسته ای پیشرفت کردیم که این نشان دهنده اهمیت خودباوری ملی است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان پیشرفت های کشورمان در حوزه علوم هسته ای را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: کسانی می‌توانند برای این مردم و انقلاب مفید واقع شوند که دل در گرو ولایت فقیه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه جریان انقلاب برای انقلاب خون داده و هزینه کرده است و باید تریبون در دست اینها باشند تصریح کرد: دیگرانی که در تمام این سالها در قدرت بودند اثبات کردند هیچ اعتقادی به آرمان ها ندارند و مانند رؤسای محیط زیست فقط در پی خیانت به ملت و نظام بودند.

صفری ملک میان خسارت هایی که به محیط زیست توسط رییس وقت آن وارد شد را از جمله مصداق های بارز پروژه نفوذ دانست و گفت: استانداری ما نباید محل جولان عده ای سیاستمدار باشد زیرا ما برای انقلاب خون دادیم.

وی با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید داده است اما رتبه اول فساد اداری را دارد از این شرایط به شدت انتقاد کرد و عنوان کرد: این افراد در ذیل پروژه خرابکاری و نفوذ شرکت پوشش و رشت الکتریک را با خاک یکسان کرده و نیروهایش را بیرون راندند اما با ورود دستگاه قضایی این پروژه شکست خورد.

صفری ملک میان در ادامه با اشاره به اینکه شاخص های برخورداری شهرستان رودسر و املش در حوزه آب و برق و راه و آموزش و پرورش بهداشت و سایر بخش‌ها اسفناک است گفت: تجهیز بیمارستان رودسر، اهدای دستگاه‌های اکسیژن ساز و سایر امکانات از جمله کارهایی بود که اخیرا با پیگیری‌های زیادی که انجام شد تحقق پیدا کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مقدمات کار برای شهر شدن را قاسم آباد انجام دادیم خاطرنشان کرد: منطقه قاسم آباد با این کار رشد میکند ما هم در این حوزه قدم اول را برداشتیم و موافقت آن از کشور و استانداری اعلام شده و در صورت اعلام آن ما مراحل بعدی کار را هم دنبال خواهیم کرد.

Share