نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش اعلام کرد:

وزیر جهاد کشاورزی به گیلان سفر می‌کند | بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های بخش کشاورزی

حجت‌الاسلام صفری از سفر وزیر جهاد کشاورزی به گیلان در اواخر همین هفته خبر داد و گفت: ظرفیت‌ها، چالش‌ها و موانع بخش کشاورزی استان گیلان در این سفر به دقت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد صفری، از دعوت مجمع نمایندگان گیلان از ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی برای سفر به استان خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که اعلام شده وزیر جهاد کشاورزی پنج‌شنبه و جمعه همین هفته به استان گیلان سفر خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بازدید میدانی وزیر جهاد کشاورزی به استان گیلان را فرصتی بسیار مغتنم برای بیان مشکلات، کمبودها و چالش‌های استان در حوزه کشاورزی دانست و عنوان کرد: گیلان در تولید چندین محصول از جمله دو محصول استراتژیک برنج و چای دارای رتبه‌های برتر کشوری بوده و جایگاه مهمی دارد.

حجت الاسلام صفری پیگیری حل و فصل مشکلات کشاورزان گیلان را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی و اساسی مجمع نمایندگان گیلان مورد تاکید قرار داد و افزود: گیلان نقش مستقیم و مؤثری در زنجیره غذایی کشور داشته و دارای تنوع محصولات کشاورزی است بنابراین می‌طلبید وزیر جهاد کشاورزی نخستین سفر استانی خود را از این استان زرخیز شروع کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس ضمن تشکر و قدردانی از نگاه وزیر جدید جهاد کشاورزی به استان گیلان اذعان کرد: امیدواریم این سفر، سفری پرخیر و برکت برای استان گیلان و حوزه کشاورزی آن باشد و ما هم بتوانیم موانعی که در این مسیر وجود دارد را با دست توانای مقام عالی وزارت برطرف سازیم.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک سفرها و بازدیدهای میدانی در شناسایی مشکلات و رفع هر چه سریع‌تر معضلات و موانع پیش‌روی بخش کشاورزی استان گیلان اثرگذاری بالایی دارد خاطرنشان کرد: تلاش ما در مجمع نمایندگان گیلان این است که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر بتوانیم زمینه تحقق هر چه بیشتر شعار تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی را فراهم سازیم.

Share