پژمان نوری تاکید کرد؛

ملوان برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد | فقط منطقه آزاد انزلی به ملوان کمک کرد

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه برای فصل جاری به هواداران این تیم قول می‌دهیم که خیلی بهتری داشته باشیم، گفت:امسال از همه لحاظ بهتر از سال گذشته هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، پژمان نوری امروز در نشست خبری عصر امروز با عذرخواهی از هواداران بابت نتایج ضعیف این تیم در فصل گذشته اظهار کرد: خیلی‌ها از ما خرده می‌گرفتند که چرا با این نتایج ضعیف، بازیکنان جریمه نشدند در صورتی که ما تا پایان فصل ۷۵ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و مابقی قرارداد را پرداخت نکردیم و بعنوان جریمه آن را لحاظ کردیم.

وی با بیان اینکه رتبه یازدهم در فصل گذشته جایگاه واقعی ملوان نبوده و نیست، گفت: شاید ما نتوانستیم نتایج خوبی را از خود ارائه بدهیم اما مشکلات بزرگی را از سر راه ملوان برداشتیم، ما بیشتر تمرکزمان برای رفع بدهی‌ها و خصوصا بدهی‌های خارجی بود تا پنجره نقل و انتقالاتمان باز شود و همین موضوع متاسفانه امسال هم وجود دارد و همچنان در تلاش هستیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه برای فصل جاری به هواداران این تیم قول می‌دهیم که خیلی بهتر از سال گذشته نتیجه کسب کنیم، افزود: ما امسال از همه لحاظ خیلی بهتر از سال گذشته هستیم زیرا برای برای فصل جدید برنامه‌ریزی مناسب و بودجه‌بندی دقیق را پیش‌بینی و لحاظ کردیم و به خوبی می‌دانیم امسال چه میخواهیم انجام دهیم و تمام تلاشمان برای صعود به لیگ برتر است و این قول را می‌دهم که تمام مشکلات را برداریم تا سال خوبی داشته باشیم.

نوری با اشاره به خداحافظی خود از سمت مدیرعاملی باشگاه ملوان تصریح کرد: قصد بنده از خداحافظی از سمت مدیرعاملی برای این بود که اگر کسی تمایل دارد تیم ملوان را بهتر اداره کند پا پیش بگذارد و برای کسی شائبه‌ای به وجود نیاید که عده‌ای می‌خواهند بهتر کار کنند اما بخاطر وجود ما پا پیش نمیگذارند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم این تیم بهتر نتیجه بگیرد باید همه کمک کنند، گفت: در سال گذشته از لحاظ مالی هیچ نهادی به ما کمک نکرد و فقط منطقه آزاد انزلی یک میلیارد تومان به این تیم کمک کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه علاوه بر پرداخت بدهی‌ها تمام تلاشمان را نیز به کار بردیم تا عملکرد مالی خوبی به جای بگذاریم، افزود: در سال گذشته به بازیکنان تیم جمعا مبلغ ۳۷۶ میلیون تومان پاداش دادیم که در تاریخ باشگاه ملوان بی‌سابقه بوده و هدفمان از این کار فقط ایجاد انگیزه برای بازیکنان بوده است.

نوری با بیان اینکه با توجه به وضعیت استادیوم تختی انزلی احتمال دارد در شروع فصل نتوانیم میزبان باشیم، تصریح کرد: در خصوص استادیوم تختی فقط چمن این ورزشگاه به باشگاه ملوان مربوط میشود که در حال ترمیم آن هستیم و مرحله خاکبرداری آن انجام شده و باتوجه به فرآیند ترمیم آن احتمالا دو بازی اول را نمی‌توانیم میزبان باشیم اما بنظر بنده ارزش دارد زیرا سالهاست این چمن ترمیم نشده و با این اقدام باشگاه ملوان برای چندین سال آینده از زمین مناسبی برخوردار می‌شود.

وی با تاکید براینکه آن‌هایی که فوتبالی نیستند در خصوص مسائل فنی ورود نکنند، گفت: مازیار زارع با باشگاه ملوان در سال گذشته هیچ قرارداد مالی نداشت و امسال نیز همینطور خواهد بود و نیت از این کار این است که به باشگاه در خصوص مسائل مالی کمک شود و متحمل فشار کمتری گردد.

مدیرعامل باشگاه ملوان با بیان اینکه هر کسی می‌تواند به این باشگاه دلی کمک کند ما آمادگی داریم، افزود: من عقیده دارم صندلی هیات مدیره ملوان را باید به کسانی بدهیم که صفر تا صد کار را به عهده بگیرند و رشیدپور از جمله این افراد بود.

نوری با اشاره به اینکه مجمع باشگاه ملوان تصمیم می‌گیرد چه کسانی عهده‌دار تیم ملوان باشند، تصریح کرد: در اصل این تیم میبایست مالک داشته باشد اما متاسفانه ندارد، در برهه‌ای از زمان بنده و مازیار زارع مالک آن بودیم اما بعدها آنرا تحویل مجمع دادیم و آن‌ها تشخیص دادند که باشگاه به کدام سمت برود و بنظر بنده به دلیل اینکه مجمع عملکرد مجموعه ما را درسال گذشته مناسب دید تصمیم گرفت که همین مجموعه ادامه روند را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه فقط با همدلی میتوانیم نتیجه مناسبی برای ملوان بگیریم، گفت: همه ما اگر میخواهیم در آخر فصل جشن صعود بگیریم میبایست دست در دست هم بدهیم و به اندازه خود تلاش کنیم و این کار فقط با ایجاد همدلی و یکی شدن رخ می‌دهد.

Share