پس از رای اعتماد به وزرا؛

صفری: مجلس ثابت کرد به تعامل با دولت اعتقاد دارد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هم در روند بررسی وزرا و هم در روز رای اعتماد به کابیته ثابت کرد به تعامل با دولت اعتقاد دارد، گفت: یکی دیگر از پیام های مجلس در رای اعتماد به وزرا، تاکید بر حل مشکلات مردم به صورت عاجل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد صفری با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت سیزدهم، اظهار کرد: رای قوی به دولت قوی باید منجر به شروع قوی برنامه ها و اقدامات برای رفع مسائل و مشکلات کشور شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هم در روند بررسی وزرا و هم در روز رای اعتماد به کابینه ثابت کرد به تعامل با دولت اعتقاد دارد، گفت: یکی دیگر از پیام های مجلس در رای اعتماد به وزرا، تاکید بر حل مشکلات مردم به صورت عاجل است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، اعتماد مجلس به جوانان را از دیگر ویژگی های کابینه سیزدهم دانست و تصریح کرد: نمایندگان از دولت انتظار دارند که بسیار هوشمندانه و خردمندانه و عاجلانه در پی حل مشکلات مردم باشند.

حجت الاسلام صفری، با بیان اینکه زیرساخت های تولید و اشتغال در ایران فراهم شده است، خاطرنشان کرد: اکنون به یک دولت کارآمد نیاز داریم که بتواند موانع تولید و اشتغال را رفع کند.

وی مدیریت صحیح در بخش های دولتی را یک حلقه مفقوده دانست و یادآور شد: مولفه های دولت کارآمد در کابیه سیزدهم وجود دارد و امیدواریم با مدد الهی شاهد تعالی دولت و ملت ایران باشیم.

Share