رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد:

دستگیری خانم ۲۹ ساله به دلیل انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف در گیلان

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف اخلاقی در یک صفحه اینستاگرامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف اخلاقی در یک صفحه اینستاگرامی خبر داد.

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر اظهار داشت: طی رصد و پایش به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد، شخصی با ایجاد صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف اخلاقی می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی مالک صفحه اینستاگرامی مورد نظر که یک خانم بود در یکی از شهرهای شرق گیلان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: متهم ۲۹ ساله در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری گزارش کنند.

Share