رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد:

درگیری خانوادگی موجب هتک حیثیت عمه در تلگرام شد | دستگیری برادرزاده ۳۱ ساله

سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب خانم ۶۴ گیلانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب خانم ۶۴ گیلانی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایرج پورمستمند در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی مبنی بر هتک حیثیت خانم ۶۴ ساله گیلانی از طریق پیام رسان تلگرام، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با پی‌جویی های فنی و پلیسی، عامل نشر اکاذیب و هتک حیثیت شاکی در تلگرام، با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد.

سرهنگ پورمستمند بیان داشت: خانم ۳۱ساله اهل و ساکن رشت، که‌ برادرزاده شاکی بود، با مشاهده مدارک و مستندات صراحتاً به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه خود از این کار مجرمانه را خصومت شخصی نسبت به عمه خود بیان داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست تصریح کرد: مرتکبان این تخلفات در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد گفت: کاربران درصورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش های مردمی با پلیس در میان بگذارند.

Share