نماینده لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا؛

با انتخاب وزرای جوان بخش زیادی از مشکلات مدیریت ساختاری حل خواهد شد

پرویز محمدنژاد گفت: پیش بینی می‌شود دولت، نگاه ویژه ای به قسمت مدیریت منابع خواهد داشت و مطمئن هستیم با توجه به انتخاب وزرای جوان و کارآمد در این دولت، بخش زیادی از مشکلات مدیریت ساختاری حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پرویز محمدنژاد، در گفتگو با دیارمیرزا درباره مدیریت منابع در گیلان و تغییر مدیران گفت: تا امروز در حوزه مدیریت منابع خیلی با قدرت وارد نشدیم، اگر آن چیزی که الان در اختیار داریم را به ویژه در حوزه تشکیلات بخواهیم درست و بهینه استفاده کنیم، قطعا درصد بالایی از مشکلات موجود را برطرف خواهد شد.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نوع گفتمان و سبک مدیریت ها در دوره آقای رییسی با دوره های قبل متفاوت خواهد بود گفت: پیش بینی می‌شود دولت، نگاه ویژه ای به قسمت مدیریت منابع خواهد داشت و مطمئن هستیم با توجه به انتخاب وزرای جوان و کارآمد در این دولت، بخش زیادی از مشکلات مدیریت ساختاری حل خواهد شد.

محمدنژاد افزود: نگاه و انتخاب وزرا به صورت منطقه ای و قومیتی کار درستی نیست. انتخاب وزرا براساس محوریت حرفه ای و تخصصی و شایسته سالاری است و باور داریم که در گیلان افرادی داشتیم که در تراز وزیر بودند اما سبک انتخاب وزیران به گونه ای بود که مورد پسند رییس جمهور و تیم انتخاباتی ایشان نبود از این رو متاسفانه نتوانسیم وزیری را معرفی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد از گیلان وزیری برای وزارت آموزش و پرورش معرفی شود، پاسخ داد: امکان هر احتمالی وجود دارد و ما نیز باید تلاش کنیم.

Share