سالاری: راه‌اندازی آشپزخانه صنعتی تسریع شود

بازگشایی دانشکده‌های علوم پزشکی گیلان در دستور کار دانشگاه قرار گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشستی که به‌منظور بازگشایی دانشکده ها در سال تحصیلی جدید برگزار شده بود، بر ضرورت به‌روزرسانی همه‌جانبه امکانات دانشگاه جهت ارائه خدمات کمی و کیفی به دانشجویان و اساتید تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وبدا، صبح امروز نشست هماهنگی بازگشایی دانشکده‌های علوم پزشکی گیلان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، معاونین و مدیران ستادی  در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر ارسلان سالاری، در این نشست با اشاره به یک دوره تجربه آموزش مجازی و تداوم فعالیت‌های آموزشی، اظهار کرد: در طول بحران کرونا، دوره های آموزشی بصورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزارشده و باید از فراز و نشیب‌های این برهه از زمان به ‌درستی بهره گرفت.

وی با اشاره به‌شتاب واکسیناسیون کرونا در گیلان و احتمال بازگشایی  دانشگاهها در سال تحصیلی جدید، افزود: یکی از الزاماتی که نیازمند به بروز رسانی است، سرویس ایاب و ذهاب در دانشکده‌ها است که باید با اولویت ساماندهی شود.

رئیس دانشگاه بر لزوم تسریع در راه‌اندازی آشپزخانه صنعتی در دانشگاه تأکید کرد و افزود:  تامین تغذیه باکیفیت برای دانشجویان با بالاترین سطح بهداشتی از اولویت‌های دانشگاه است.

دکتر سالاری همچنین در این نشست به‌ضرورت راه‌اندازی سریع سامانه تردد و تسریع در ساماندهی خوابگاه جدید دانشجویی تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست تعدادی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران ستادی به ارائه گزارش‌ها، الزامات و همچنین پیشنهاداتی جهت بهبود ارائه خدمات پشتیبانی، رفاهی و آموزشی پرداختند.

Share