با حضور جمعی از مردم و مسئولین؛

مراسم استقبال از قایقرانان گیلانی حاضر در المپیک ۲۰۲۰ در بندرانزلی برگزار شد+ تصاویر

مراسم استقبال از علی آقا میرزایی و نازنین ملایی قایقرانان پرافتخار تیم ملی قایقرانی و ایرج اقلیمی مربی تیم ملی قایقرانی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بندرانزلی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم استقبال از قایقرانان گیلانی حاضردر المپیک ۲۰۲۰ توکیو در شهرستان بندرانزلی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

مراسم استقبال از علی آقا میرزایی و نازنین ملایی قایقرانان پرافتخار تیم ملی قایقرانی و ایرج اقلیمی مربی تیم ملی قایقرانی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بندرانزلی برگزار گردید.

در این مراسم مجید ستوده، رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی گفت: ورزشکاران بندرانزلی با حضور در رقابتهای المپیک بار دیگر به همگان ثابت کردند که شهر بندرانزلی مهد استعدادهای درخشان در سطح کشور است این امر باعث شد برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش شهرستان بندرانزلی افزوده شود.

وی افزود: خدا را شاکریم که نازنین ملایی علیرغم شرایط بسیار سخت رقابتهای قایقرانی المپیک و حضور رقبای بسیار سر سخت در رشته روئینگ خوشبختانه با کسب رتبه یازدهم کار بسیار بزرگی انجام داد و یک رکورد جدید برای کشور عزیزمان به ثبت رساند که واقعا ستودنی می‌باشد.

ستوده گفت: خانم ملایی یکی از چهره‌هایی است که باز می‌تواند از شهر قهرمان‌پرور بندرانزلی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ و در المپیک ۲۰۲۴ برای شهر بندرانزلی، استان گیلان و کشورمان افتخارآفرینی کند. وی ورزشکاری است با عزم، پشتکار و با اراده بسیار قوی و امیدوارم با توجه به برنامه ریزی‌ها و حمایت اداره ورزش و جوانان باز هم شاهد افتخار آفرینی بیش از پیش ورزشکاران شهرستان باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم شهرستان و قدردانی از زحمات و تلاش مجدانه این ورزشکاران و مربی این عزیزان گفت: حضور این عزیزان از شهر بندرانزلی در رقابتهای المپیک نشان از شایستگی، توان و ظرفیت بالای ورزش شهرستان بندرانزلی دارد.

ستوده در پایان بیان داشت: رقابت‌های المپیک همیشه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه ورزشکاران عنوان دار هستند که این موضوع کار را برای رسیدن به کسب مدال سخت‌تر می‌کند. قطعا اداره ورزش و جوانان از حمایت ورزشکاران دست نخواهد کشید و با توجه به برنامه ریزی و مباحث حمایتی، امیدواریم بتوانیم نقش پررنگی در کسب اقتدار و عزت ملی ایفا کنیم.

Share