المپین گیلانی تیم ملی قایقرانی در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا:

شرایط خوب و قابل قبولی دارم | امیدوارم تا روز مسابقه به آمادگی کامل برسم

علی آقامیرزایی، المپین گیلانی تیم ملی قایقرانی ایران اظهار کرد: با تمریناتی که زیرنظر آقای ایرج اقلیمی، سرمربی تیم قایقرانی داشتم از نظر رکوردی شرایط خوب و قابل قبولی دارم و به رکورد مدنظر رسیده‌ام.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی آقامیرزایی، المپین گیلانی تیم ملی قایقرانی ایران در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت خود پیش شروع المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار کرد: هم اکنون در هشتمین هفته از اردوی پس از مسابقات آسیایی، در تهران به سر می‌برم.

این ورزشکار رشته قایقرانی کایاک افزود: با تمریناتی که زیرنظر آقای ایرج اقلیمی، سرمربی تیم قایقرانی داشتم از نظر رکوردی شرایط خوب و قابل قبولی دارم و به رکورد مدنظر رسیده‌ام.

المپین گیلانی تیم ملی قایقرانی ایران همچنین ادامه داد: در فاصله تقریبا ۱۵ روزه از استارت مسابقات هستم و امیدوارم تا روز مسابقه به آمادگی کامل خود دست یابم.

آقامیرزایی گفت: از نظر آمادگی جسمانی، روحی و روانی، اسکان و تغذیه شرایط قابل قبولی داریم و تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می‌دهیم.

وی در پایان به گرمای هوای تهران و شلوغی دریاچه آزادی اشاره کرد و تصریح کرد: سرمربی خوب قایقرانی با وجود تمام این موضوعات، شرایط را به گونه‌ای آماده کرده‌اند که بتوانیم به آمادگی لازم فکری برسیم.

Share