معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت؛

مدیریت شهری به تعهدات خود در رابطه با آبنمای موزیکال بوستان ملت پایبند است

خیابانی با بیان اینکه هیچگونه مشکل فنی در افتتاح آبنما وجود نداشته، افزود: اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها واقعیت نداشته و مدیریت شهری به تعهدات خود در رابطه با آبنمای موزیکال بوستان ملت پایبند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با تکذیب اخبار منتشر شده پیرامون آبنمای موزیکال شهرداری رشت یادآور شد: فاز تکمیلی آبنما آماده افتتاح بوده و پیمانکار این پروژه به تعهدات خود عمل کرده است.

محمد حسین خیابانی با تاکید بر اینکه قرار بود این آبنما در شب عید غدیر روشن شود اما به دلیل شرایط کرونایی این رویداد به تعویق افتاد، افزود: از آنجایی که در شرایط قرمز کرونایی قارداریم و سلامت مردم برای ما اهمیت دارد و باید از هرگونه تجمعی خودداری شود این رویداد به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکل فنی در افتتاح آبنما وجود نداشته، افزود: اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها واقعیت نداشته و مدیریت شهری به تعهدات خود در رابطه با آبنمای موزیکال بوستان ملت پایبند است.

خیابانی در ادامه با بیان اینکه این آبنما پس از ۴ سال خاموشی با تاکیدات و پیگیری سیدمحمد احمدی شهردار رشت راه اندازی شده، گفت: فاز تکمیلی آبنما نیز آماده افتتاح بوده و پس از خروج از شرایط قرمز کرونایی و پایان ایام سوگواری محرم و صفر این آبنما به طور مستمر شروع به کار خواهد کرد.

Share