مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تاکید کرد؛

عزم جدی تعزیرات حکومتی گیلان برای مبارزه با قاچاق در حمایت از تولید داخلی

امینی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی تعزیرات، مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر امر مبارزه با قاچاق و همچنین حمایت از تولید داخلی تاکید داشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار با همراهی حجت الاسلام علیزاده مدیر روابط عمومی این نهاد در دفتر دیارمیرزا حضور یافت.

مرتضی امینی در این دیدار ضمن پاسداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با تاکید بر اینکه با اعتقاد قلبی در تحریریه دیارمیرزا حضور پیدا کرده، گفت: بنده از جامعه رسانه هستم و با رسانه آشنایی دارم و به ارزش کار خبر و سختی های این کار واقف هستم.

وی با اشاره به این مطلب که در مدت حضور خود در استان گیلان همواره رسانه ها را رصد کرده است، اظهار داشت: اخبار و گزارش های پایگاه خبری دیارمیرزا علاوه بر اینکه جذاب هستند به همان میزان نیز پر محتوا و دغدغه مند بوده و در جهت آگاهی مردم و گشایش در حل مشکلات آنها مطرح می شود که این قابل تقدیر است.

امینی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی تعزیرات، مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر امر مبارزه با قاچاق و همچنین حمایت از تولید داخلی تاکید داشته اند.

وی افزود: با تصویب قانونگذار، قضات اداره کل تعزیرات اختیاراتی همانند قضات دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی را در اختیار دارند که این سبب تسریع در مختومه شدن پرونده ها شده است.

امینی با اشاره به اینکه صرفا بیان مشکل راهگشا نیست و باید برای آن راه حل ارائه کرد، گفت: معتقد هستم که مشکلات را باید بومی سازی کرد و در همین راستا نیز برای حل آن اقدامات جدی انجام داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از قاچاق و حمایت از تولید داخلی عزم جدی داریم، افزود: در حوزه بازار نیز که یکی از وظایف تعزیرات حکومتی است، با تعامل دستگاه های ناظر و کاشف در نظر داریم تا شرایط فراوانی کالا را در بازار فراهم کنیم که نمونه آخر آن بازار مرغ استان است که با همراهی رئیس کل دادگستری گیلان و دادستان مرکز استان طی روزهای اخیر به صورت میدانی از بازار بازدید به عمل آمد.

Share