طی مراسمی صورت گرفت؛

مرتضی امینی سرپرست تعزیرات حکومتی گیلان شد

نماینده ولی فقیه در گیلان بر استفاده از بازاریان خوش فکر، با تقوا، انقلابی و متعهد در امر نظارت در بازار تاکید کرد و گفت: نظارت جدی موجب حفظ سرمایه های مردم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،دکتر سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مراسم معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به تلاش های سازمان تعزیرات حکومتی برای کاهش زمان رسیدگی و احقاق سریع حقوق عامه، ایجاد شعبات ویژه رسیدگی به احتکار در استان ها ، بروز رسانی مجازات ها متناسب با جرم به ویژه در حوزه بهداشتی و تدوین آیین دادرسی تعزیرات حکومتی به تشریح وظایف و صلاحیت های سازمان پرداخت.

الهیان قائم مقام رئیس کل دادگستری استان؛بخشی از مهم ترین وظایف تعزیرات حکومتی قضاوت است لذا قضاوت امری هست که با جان و مال و امنیت و آرامش مردم سروکار دارد.

وی افزود اگر بخواهیم قضاوت عادلانه ای در بین مردم داشته باشیم باید صرفنظر از میزان مالی پرونده ها باید تمام پرونده ها با دقت و حساسیت خاصی رسیدگی شوند.

دکتر قاسم نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در سخنانی ضمن تقدیر و اعلام رضایت از عملکرد دوره آقای انصاری بر نقش مهم سازمان در شرایط فعلی و نگاه ویژه رهبر معظم به موضوع برخورد با متخلفین اقتصادی و گران فروشان و ایجاد آرامش در بازار تاکید کردند.

در این مراسم همچنین انصاری مدیرکل پیشین تعزیرات این استان به بیان گزارش عملکرد دوران مدیریتی خود پرداخت و برای امینی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم با قدردانی از منصور انصاری مدیرکل سابق تعزیرات گیلان انجام و مرتضی امینی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معارفه شد.

نظارت جدی موجب حفظ سرمایه های مردم می شود

آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با تاکید بر استفاده از بازاریان خوش فکر، با تقوا، انقلابی و متعهد در امر نظارت در بازار اظهار کرد: اگر انسان خدا ترس باشد پروردگار را ناظر بر اعمال خود می داند.

وی، احساس درونی نظارت در بازار را مهم عنوان کرد و افزود: متولیان باید گوش شنوای خوبی برای جامعه باشند زیرا اگر مردم احساس کنند گزارش هایی که ارائه می دهند قابل اعتنا و قابل احصاء است به طور قطع اعتماد می کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم گیلان فهیم و با محبت هستند، تصریح کرد: اگر مردم احساس کنند مسئولان دلسوز آنها هستند خود را فدا می کنند.

آیت الله فلاحتی به وجود منابع طبیعی خدادادی گیلان اشاره کرد و گفت: کوه، جنگل و ساحل گیلان آماج ورود سرمایه داران و مرفهان بی درد شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت جدی موجب حفظ سرمایه های مردم می شود، بیان کرد: از نیروهای متعهد استفاده کنید تا نتوانند سرمایه های مردم را به یغما ببرند.

Share