مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان اعلام کرد:

عرضه کنندگان خارج از شبکه نهاده دامی یارانه ای در صومعه سرا نقره داغ شدند

مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: طی بازرسی و مشاهده تخلف در یکی از مرغداری های شهرستان صومعه سرا، پرونده‌ای برای پیگیری موضوع در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: طی بازرسی و مشاهده تخلف در یکی از مرغداری های شهرستان صومعه سرا، پرونده‌ای برای پیگیری موضوع در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل شد.

امینی افزود: پس از محرز شدن تخلف واحد تولیدی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان صومعه سرا، متهمان از حیث تخلف عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی نهاده دامی به میزان ۳۹۸۰۰ کیلوگرم سویا و ۷۸۰۰۰ ذرت یارانه ای در بازار سیاه، احضار و پس از استماع دفاعیات بلاوجه آنها، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلفان را علاوه بر قطع دریافت هرگونه سهمیه نهاده دولتی به جزای نقدی بیش از ۶میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان بیان کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی از افزایش بازرسی‎ها و نظارت، کنترل و پایش‌های مستمر میدانی به ‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی و اولویت‌دار در استان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های مسوولان است.

امینی افزود که گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه های نظارتی بصورت روزانه بطور محسوس و غیر محسوس نسبت به انجام وظیفه در سطح شهرستان فعالیت می کنند و مردم عزیز هم در صورت مشاهده تخلف خصوصا احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع، می توانند گزارشات خود را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

Share