معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی؛

ظرفیت بیمارستان های گیلان در حال تکمیل است | بستری ۱۴۰۰ بیمار

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و ۴۰۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، انوش دهنادی مقدم شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به بستری بودن بیش از هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه حال ۲۰۰ بیمار کرونایی وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: برای کنترل شرایط فعلی و پیک پنجم کرونا، بیش از پیش نیازمند همراهی مردم با کادر درمان هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، اضافه کرد: تمام تخت‌های بیمارستانی در حال پر شدن است لذا مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

دهنادی مقدم تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان استان گیلان در شرایط سختی به سر می‌برند و اگر به پروتکل‌های بهداشتی توجه نشود در روند ارائه خدمات درمانی مشکل ایجاد می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک جهت پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، ادامه داد: رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در هر گونه تجمعی در شرایط فعلی ضروری است.

Share