رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان گیلان خبر داد؛

سازش ۷۰۰ میلیون تومانی با تلاش شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف رشت

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان گیلان از سازش پرونده ۷ میلیارد ریالی در شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان گیلان از سازش پرونده ۷ میلیارد ریالی در شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف رشت خبر داد.
وی در تشریح این خبر گفت: یک فقره پرونده با موضوع خیانت در امانت به خواسته ۷ میلیارد ریال (معادل ۷۰۰ میلیون تومان) در شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف رشت مستقر در دادسرای عمومی و انقلاب با سازش مختومه شد. در این پرونده، مدیر عامل شرکت جهت اشتغال به کارشخص از وی چک سفید امضاء دریافت و مدت ۵ ماه بعد شخص متوجه شکایت شخص ثالث از وی به مبلغ ۷ میلیارد ریال میگردد.
میرمحمدی گفت: پس از پیگیری های انجام شده فرد متوجه شد که مبلغ ۷ میلیارد همان چک سفید امضاء بوده که وی بصورت امانی و جهت اشتغال به کار در شرکت تحویل مدیرعامل شرکت نموده بود.
وی افزود: با اقدام به شکایت در دادسرای عمومی و انقلاب با عنوان خیانت در امانت، پرونده توسط مقام قضایی به شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای عمومی و انقلاب جهت سازش ارجاع میگردد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان گیلان یادآور شد: اعضاء توانمند شعبه پس از دعوت از اصحاب دعوا و برقرای جلسات متعدد و ارائه راهکارهای مناسب، اصل چک را به صاحب آن مسترد و هزینه های جانبی و مطالبات به حق ذینفع پرداخت و نهایتا با صلح و سازش و رضایت بی قید و شرط پرونده مختومه و شاکی نسبت به شکایت خود اعلام گذشت قطعی نمود و این پرونده با سازش مختومه گردید.

Share