مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی؛

رسانه میتواند حامی بزرگی برای واحد های صنعتی باشد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان میتواند حامی بزرگی برای واحد های صنعتی در ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی به آن باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: با توجه به توسعه روز افزون تجارت، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای آن اهمیت بسیار یافته است. هرچند تبلیغات موضوعی تازه نیست اهمیت آن به جایی رسیده است که تصور تجارت جدای از تبلیغات با شیوه مدرن غیر ممکن است.

وی در ادامه بیان داشت: امروز ما در جهانی زندگی میکنیم که رسانه‌های همگانی، روزنامه‌ها، مجلات، سینما و تلویزیون نقش کلیدی و مهمی را دارند.

سعیدی کیا در ادامه افزود: رسانه‌ها به خصوص رادیو و تلویزیون نقش تسریع کننده‌ای را دارند و در همین راستا، صدا و سیمای مرکز گیلان میتواند حامی بزرگی برای واحد‌های صنعتی در ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی به آن باشد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: رسانه‌ها در شرایط کنونی یکی از مهمترین دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزشترین وسایل آگاهی‌رسانی همگانی هستند که پیوسته و با سرعت بالایی به دلیل جایگاه و اهمیت کلیدی و مطابق نیازمندی متقاضیان در حال گسترش و فراگیری‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان بیان داشت: ضمن تشکر از مدیر کل و کارکنان صدا و سیمای مرکز گیلان امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم آنهم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع دغدغه‌های صنعتگران به ویژه در استان.

Share