یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد؛

دستگیری دو فرد سارق تجهیزات ترانزیتی در بندرانزلی

با تیزهوشی ماموران یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دو فرد سارق تجهیزات ترانزیتی در بندرانزلی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حافظ سوم داریوش قدیرزاد؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از دستگیری دو فرد سارق در بعداز ظهر سه شنبه ۵ مرداد خبرداد و اظهار داشت: در هنگام خروج یک خودروی وانت پیکان از درب شماره سه مجتمع بندری انزلی، ماموران یگان حفاظت این بندر به این خودرو مشکوک شده و آن را مورد بازرسی فنی و پلیسی قرار دادند.
وی افزود: ماموران یگان حفاظت در این بازررسی موفق به کشف و ضبط تجهیزاتی از قبیل قطعات کشتی تجاری و ملزومات خودروهای ترانزیتی بوده و سریعا آن را گزارش کرده و قطعات و تجهیزات موجود و همچنین صحبت های دو فرد خاطی را استعلام گرفتند.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه پس از استعلام دزدی بودن تجهیزات و قطعات مسجل شد، خاطرنشان کرد: دو  نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی گشتند.
گفتنی است، تعدادی تابلو برق و الکتروموتور متعلق به کشتی و  تعداد ۵ دستگاه مانیتور و کامپیوتر متعلق به خودروی لندکروز مدل ۲۰۲۱ و همچنین سایر تجهیزات و متعلقات این خودروهای ترانزیت بارگیری شده به کشتی  شامل ۲۲ مورد و به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال که با جاسازی در خودروی وانت پیکان قصد سرقت آن را داشته اند، کشف و ضبط شد.

Share