قوه قضائیه اعلام کرد:

تعطیلی واحدهای اداری، قضائی و سازمان‌های قوه قضائیه تا شنبه هفته آینده

معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: واحدهای اداری، قضائی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه تا پایان شنبه هفته آینده تعطیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه طی بخشنامه‌ای به دادگستری‌های سراسر کشور، واحدهای ستادی و سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی عنوان کرد که با عنایت به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی همه ادارات و بانک‌ها از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ به منظور پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا، کلیه واحدهای اداری، قضائی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه سراسر کشور در این روزها تعطیل است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا از تعطیلی شش روزه همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی در سطح کشور به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ تا روز شنبه ۳۰ مردادماه به منظور کمک به کنترل این بیماری مهلک خبر داد.

علیرضا رییسی روز شنبه در گفت وگوی تلویزیونی افزود: از ساعت ۱۲ فردا (یکشنبه) منع تردد یا به عبارتی دیگر، ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و نباید ترددی به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره صورت گیرد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا جمعه پنجم شهریور ماه منع تردد بین استانی در سراسر کشور و همه جاده‌ها و همه مجوزهای صادر شده برای تردد لغو خواهد شد.

رئیسی تاکید کرد: افرادی هم که در این مدت بنا به هر دلیلی مشمول جریمه شده اند، بعد از یک ماه جریمه آنان دوبرابر و حتما اخذ خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده تمامی ادارات به جز اداره‌های آب، برق، اورژانس اجتماعی و غیره تعطیل است.

Share