در سفر به گیلان؛

بازدید معاون وزارت صمت از شهرک های صنعتی لاهیجان و سیاهکل

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک های صنعتی لاهیجان و سیاهکل بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی رسولیان روز جمعه در سفر به استان گیلان، از امکانات زیربنایی و آخرین وضعیت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی لاهیجان و سیاهکل بازدید کرد.

در این بازدیدها که با همراهی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی انجام شد، توضیحات فنی و مسائل و مشکلات نگهداری زیرساخت‌های این شهرک‌های صنعتی، از جمله تصفیه خانه‌های فاضلاب ارائه و تصمیمات لازم برای اداره بهتر این مناطق توسط شرکت‌های خدماتی مربوطه اتخاذ شد.

شهرک صنعتی لاهیجان دارای ۱۸ هکتار مساحت است که ۱۳ هکتار آن زمین صنعتی و تمامی ۱۸ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۴۱ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۱۳ هکتار در آن منعقد شده است.

۱۸ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۳۲۶ میلیارد ریال برای ۱۰۱۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده اند.

همچنین شهرک صنعتی سیاهکل دارای ۴۷ هکتار مساحت است که ۲۷ هکتار آن زمین صنعتی و تمامی ۴۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و ۹۹ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۲۳.۳۶ هکتار در آن منعقد شده است.

۶۰ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۷۱۱ میلیارد ریال برای ۸۱۳ نفر فرصت شغلی فراهم کرده اند.

شهرک صنعتی سیاهکل دارای ۶ واحد کارگاهی به بهره برداری رسیده نیز می‌باشد که برای ۳۵ نفر اشتغالزایی نموده است.

مدیران حوزه مدیرعامل، حراست و روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در سفر یک روزه به استان گیلان همراهی می‌کردند.

Share