دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

اختلاف اعضا بر سر انتخاب سرپرست شهرداری رشت یا ادامه کار احمدی

سید حسین رضویان دیگر عضو شورای شهر رشت در مورد انتخاب شهردار و یا سرپرست برای شهرداری رشت گفت: هیچ مدیریتی سرعت در انتخاب شهردار بدون توجه به کیفیت را قبول نمی‌کند و باید در انتخاب شهردار تامل بیشتری کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نخستین جلسه شورای ششم شهر رشت با حضور اعضای شورا برگزار شد.

انتخاب سرپرست برای شهرداری رشت سبب آسیب می‌شود

در این جلسه سید شمس شفیعی، عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ثبات مدیریتی همیشه شعار بنده بود، اظهار کرد: انتخاب سرپرست برای شهر رشت سبب آسیب شهر خواهد شد.

وی افزود: به نظر بنده باید شهردار را انتخاب کنیم زیرا یک ماه فرصت داشتیم و می‌توانیم بین ۸ کاندیدا شهرداری رشت، یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب کنیم و اگر امروز شهردار انتخاب، شود اولین شورایی خواهیم بود که شهردار را در روز اول شورا انتخاب خواهد کرد.

هیچ مدیریتی سرعت در انتخاب شهردار بدون توجه به کیفیت را قبول نمی‌کند

سید حسین رضویان دیگر عضو شورای شهر رشت در مورد انتخاب شهردار و یا سرپرست برای شهرداری رشت گفت: هیچ مدیریتی سرعت در انتخاب شهردار بدون توجه به کیفیت را قبول نمی‌کند و باید در انتخاب شهردار تامل بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه به نظر بنده آقای احمدی ۹ ماه این شهر را به دست گرفتند بنابراین ۹ ماه بیشتر از کاندیداهای دیگر از شهر اطلاعات دارند، اظهار کرد: درخواست می‌کنم که نظرات همه را بشنوید و تامل بیشتری در انتخاب انجام شود.

دستور جلسه باید ۲۴ ساعت قبل به اعضای شورا برسد | بسیاری از بزرگان شهر درخواست کردند، آقای احمدی شهردار بماند

سید امیرحسین علوی، عضو شورای شهر رشت در این جلسه تأکید کرد: دستور جلسه باید ۲۴ ساعت قبل به اعضای شورا برسد و هرگونه تغییر بدون اطلاع اعضا خلاف آیین‌نامه است.

وی افزود: اعضا شورا بیشتر روی آقای سید محمد احمدی مطالعات کردند و نباید مردم را فریب دهیم زیرا بحث جلسه امروز، حضور یا عدم حضور آقای احمدی است.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم آقای احمدی به صحن شورا بیاید و قبل از رای دادن به ایشان در مورد نکاتی که می‌گوید، تصمیمات صورت گیرد، اظهار کرد: خیلی از بزرگان شهر از اعضای شورا خواستند که آقای احمدی بماند و ان‌شالله نگاه آنها جناحی نیست و منافع شهر را در نظر دارند.

به نظر بنده روی آقای احمدی توافق کنیم

محمد حسین واثق کارگرنیا، رییس شورای شهر رشت گفت: امروز هدف جلسه انتخاب بین ۸ نفر است و ساعت‌ها با این افراد صحبت کردیم و باید در نظر بگیرند که امروز سرپرست یا شهردار انتخاب شود.

علیرضا تاج شهرستانی، عضو شورای شهر گفت: بنده در تمامی جلسات معرفی افراد کاندیدای شهرداری رشت حضور داشتم و هر کدام یک نکته بارزی را از خود بروز دادند.

وی اظهار داشت: بنده با آقای سید محمد احمدی، شهرداری فعلی رشت نه رفاقت و فامیلی ندارم اما موضوع این است که کارنامه قابل قبولی داریم و در مقابل می‌خواهیم به ۸ نفر فرصت قبولی بدهیم!

تاج شهرستان همچنین ادامه داد: بعضی از کاندیداهای شهرداری رشت اصلا در شهرداری کار نکردند اما می‌گویند ما پرفسور هستیم!

این عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه چرا در ایران همیشه می‌خواهیم تغییر دهیم ما باید بیایم بهبود بدهیم؛ گفت: آقای احمدی ۹ ماه فرمان شهرداری را دارد و به نظر بنده روی آقای احمدی توافق کنیم ما شورای ششم هستیم و ویژگی‌های خودمان را داریم پس شهرداری را انتخاب کنیم که ویژگی‌های خودش را داشته باشد!

تصمیمات باید جامع، عاقلانه و کامل باشد

نادر حسینی، دیگر عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه اگر می‌خواهیم سرپرست و یا شهردار انتخاب کنیم باید ۱۱ نفر رای دهیم، تصریح کرد: تصمیمات باید جامع، عاقلانه و کامل باشد و شهردار و یا سرپرست که سر کار می‌آید با اطمینان شروع به کار کند.

Share