خطاب به صنعتگران و تولیدکنندگان؛

پیام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

به مناسبت روز ملی صنعت و معدن مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با انتشار پیامی این روز را به صنعتگران و تولیدکنندگان استان تبریک و از تلاشهای آنها تقدیرکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت روز ملی صنعت و معدن مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلانبا انتشار پیامی این روز را به صنعتگران و تولیدکنندگان استان تبریک و از تلاشهای آن‌ها تقدیرکرد.

«بنام صانع بی‌همتا»

۱۰ تیر روز ملی صنعت و معدن روز نقش آفرینی پر ارزش واحد‌های صنعتی و تولیدی استان در تامین و تولید شبانه روزی نیازهای اساسی هم استانی‌های عزیز در شرایط بحرانی ناشی از تکانه‌های اضطراب‌آور روزهای همه گیری کرونا شایسته ستایش و نکوداشت ویژه و مضاعف است.

اهتمام بخش تولید در روزهای سخت کرونایی که البته کماکان هم با پایمردی کامل ادامه دارد در کنار مسئولیت‌پذیری اجتماعی خیره کننده اصحاب صنعت که بسیاری از آنان با تغییر خطوط کارخانجات خود اقلام ضروری و بهداشتی را تولید کردند و یا کمک‌های مالی و انساندوستانه را همگام با رزمایش همدلی و کمک مومنانه صورت دادند، نقطه عطف تاریخ اجتماعی صنعت این مرز و بوم می‌باشد.

در کنار همگامی صاحبان صنعت از خودگذشتگی کارگران و صنعتگران که دوشادوش جامعه فداکار درمانی و مدافعان سلامت در صف تامین و تولید مایحتاج ضروری و بهداشتی مردم کشورمان حماسه آفریدند، پرده دیگری از این نمایش غرورآمیز و همدلانه بوده و هست.

اینجانب صمیمانه‌ترین مراتب تبریک قلبی خود را در روز ملی بزرگداشت صنعت و معدن به اصحاب صنعت و معدن که علاوه بر دشوارهای ناشی از جنگ اقتصادی وتحریم‌های خلاف قواعد بین المللی و یکجانبه امریکا در این ایام بر دشواری‌های مضاعف شرایط بحرانی کرونا نیز با پایمردی و همت صادقانه فایق آمدند، ابراز نمایم.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی گام در توسعه روز افزون ایران اسلامی برداریم.

فریبرز سعیدی کیا

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان

Share