معاون وزیر آموزش و پرورش:

مدارس از مهر ۱۴۰۰ بازگشایی می‌شوند | تزریق واکسن کرونا به معلمان در مردادماه

حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: برای بازگشایی مدارس پروژه مهر با توزیع کتب درسی، برنامه سنجش سلامت جسمانی، آمادگی تحصیلی و ساماندهی معلمان، انتصاب مدیران و آماده سازی ۱۴ هزار کلاس درس در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مقرر شد با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی و آموزشی مدارس کشور از اول مهرماه بازگشایی شوند.

سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران، گفت:چون عوارض ناشی از آموزش آنلاین و مجازی برای دانش آموزان بیشتر از آموزش حضوری است مقرر شد با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی و آموزشی مدارس سراسر کشور از اول مهرماه بازگشایی شوند.

او با بیان اینکه برای تامین سلامت دانش آموزان، واکسن کرونا به معلمان در مردادماه تزریق خواهد شد، افزود: برای بازگشایی مدارس پروژه مهر با توزیع کتب درسی، برنامه سنجش سلامت جسمانی، آمادگی تحصیلی و ساماندهی معلمان، انتصاب مدیران و آماده سازی ۱۴ هزار کلاس درس در حال اجرا است.

حسینی از استقبال ۷۰ درصدی دانش آموزان ایرانی در شبکه شاد اشاره کرد و گفت: با تجاربی که از آموزش مجازی در روز‌های کرونایی حاصل شد آموزش حضوری با تغییر اتی همراه است.

او افزود: با وجود فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم برای آموزش حضوری مدارس تصمیم نهایی بازگشایی مدارس منوط به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا است.

Share