رئیس پلیس راهور گیلان در گفتگو با دیامیرزا مطرح کرد:

استقرار ایستگاه پلیس راهور در کومله | فقط شهر رشت دوربین هوشمند دارد

طالبی با اشاره به اینکه شهرداری و شورا بستر لازم را برای استقرار ایستگاه پلیس راهور فراهم کردند، گفت: تصمیم‌گیری‌هایی برای این حوزه انجام شده است که به صورت مقطعی همکاران پلیس راهور در این مکان حضور داشته باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور استان گیلان در گفتگو با دیامیرزا در مورد استقرار ایستگاه پلیس راهور در کومله گفت: کومله از بخش‌های پر جمعیت استان است و داشتن ایستگاه پلیس راهور از مطالبات جدی مردم این منطقه بود.

طالبی با اشاره به اینکه شهرداری و شورا بستر لازم را برای استقرار ایستگاه پلیس راهور فراهم کردند، گفت: تصمیم‌گیری‌هایی برای این حوزه انجام شده است که به صورت مقطعی همکاران پلیس راهور در این مکان حضور داشته باشند و امیدواریم در آینده با تزریق نیروی بیشتر این وضعیت را به ثبات برسانیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره اینکه در استان ۳۲ شهر اقماری داریم، گفت: اگر این شهر‌ها به مانند کومله بستر لازم جهت استقرار پلیس راهور و در اختیار گذاشتن خودرو و موتور سیکلت را فراهم کنند، ما نیز نیروهای خود را در آنجا مستقر خواهیم کرد.

وی همچنین با بیان اینکه کومله با توجه به تردد و گستردگی پیرامون خود ظرفیت شهرستان شدن را دارد، گفت: در استان گیلان فقط شهر رشت دارای دوربین‌های هوشمند است و بقیه شهرستان‌ها با استقرار نیروهای پلیس به مانند دهه ۶۰ در حال مدیریت هستند.

سرهنگ طالبی در مورد آمار تصادفات نیز گفت: از سال ۹۸ تا کنون شاهد کاهش تصادفات بودیم به طوری که در سال ۹۹ کاهش ۱۲ درصدی و در سال جاری نیز کاهش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری داشتیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان در خصوص ترددهای شبانه نیز گفت: منع تردد شبانه همچنان ادامه دارد.

Share