مدیرکل بنیاد شهید گیلان اعلام کرد:

بیش از ده هزار دوز واکسن به ایثارگران گیلانی تزریق می شود

پاکاری از اجرای دو مرحله واکسیناسیون در بنیاد شهید گیلان خبر داد و گفت: مرحله سوم واکسیناسیون جامعه ایثارگری استان تا جمعه، اول مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: هم اکنون بیش از ده هزار دوز واکسن با رعایت اولویت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گیلان (شامل جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد،همسران معظم شهدا و همسران معظم جانبازان بالای ۵۰ درصد)در سراسر استان در حال تزریق می باشد.

عبداله پاکاری افزود: نظارت،رسیدگی و پاسخگویی به امور درمانی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برنامه ریزی و اجرای طرح پایش سلامت و پاسخگویی و تسریع در پیگیری امور جامعه بزرگ ایثارگری از مهمترین برنامه های بنیاد گیلان در حوزه بهداشت و درمان است.
ایشان اضافه کرد: تزریق واکسن به سایر اعضای جامعه ایثارگری استان اعم از خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران،حسب تعامل بنیاد با دانشگاه علوم پزشکی ومراکز بهداشت مطابق با اولویت‌های تعیین شده از سوی ستاد کرونا استان،با جدیت ادامه دارد.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از واکسینه شدن حدود دو هزار ایثارگر گیلانی در مقابل بیماری کرونا تاکنون خبر داد و تصریح کرد: جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی نیز بین ایثارگران گیلانی توسط بنیاد استان توزیع شده است.

Share