نماینده رشت و خمام در مجلس:

دولت سیزدهم در انتخاب وزرا دقت کند | هرماه بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان حقوق پرداخت می شود

نماینده رشت و خمام در مجلس گفت: دولت سیزدهم در انتخاب کابینه خود وزرایی معرفی کند که چهار سال بر مسند خود حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، جبار کوچکی نژاد عصر چهارشنبه در همایش تجلیل و قدردانی از فرهنگیان فعال در ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با اشاره به حضور منسجم و پرشکوه مردم گیلان در انتخابات، اظهار کرد: دولت مردمی باید در انتخاب وزرای کابینه خود دقت کند و وزرایی را معرفی کند که چهار سال بر مسند خود حضور داشته باشند.

وی افزود: دولت سیزدهم باید هر شش ماه به مردم پاسخگو باشد تا مردم اثرگذاری و نقش دولت را در بهبود معیشت و اقتصاد خود ببینند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دولت دوازدهم در سه ماهه نخست امسال هرماه بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان پرداخت حقوق داشته است، گفت: در سال گذشته نصف این مبلغ پرداخت شده که معتقدم دولت تدبیر و امید وضعیت نامناسبی در زمینه پرداخت حقوق ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد نظم با تطبیق حقوق و خروج جامعه از بحران کنونی، ادامه داد: باید در انتخاب وزرای کابینه با استفاده از وزرای توانمند و انقلابی ساختار کهنه و فاسد کنونی تغییر یافته و آیت الله رئیسی کابینه یک دستی را معرفی کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب راه سختی را در پیش رو دارد، اضافه کرد: مجلس به عنوان قوه نظارتی به رئیس جمهور منتخب مردم کمک می‌کند.

Share