امیدوارم در یک فضای تعاملی و آرام و بدور از تنش، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون گیلان عزیز باشیم

پیام تبریک جعفرزاده ایمن آبادی به منتخبان مردم رشت و اعلام آمادگی برای تبادل و انتقال تجربیات

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده کنونی رشت در مجلس با صدور پیامی پیروزی در انتخابات را به منتخبان جدید مردم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده کنونی رشت در مجلس با صدور پیامی پیروزی در انتخابات را به منتخبان جدید مردم تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمامی کاستی های خود به پایان رسید.برخود لازم میدانم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی برگزار کنندگان انتخابات در استان گیلان و به ویژه مردم شریف شهرستان رشت که در لبیک به شهدا و ندای رهبر معظم انقلاب به پای صندوق های رای آمدند، توفیق خدمتگزاری به مردم در خانه ملت در دوره یازدهم را به برادرانم آقایان مهندس کوچکی نژاد، سردار آقازاده و دکتر احمدی که هر سه از ایثارگران معزز می باشند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. اعتقاد دارم هر آنکس که حاصل آرای مردم است همگان موظف به همکاری با وی می باشند فلذا ضمن اعلام آمادگی بر هر گونه همفکری و تبادل و انتقال تجربیات دو دوره خدمتگزاری، امیدوارم همدل و همسو با سایر نمایندگان منتخب استان و مدیریت ارشد استان و نماینده معظم ولی فقیه در گیلان و سایر مسئولین در یک فضای تعاملی و آرام و بدور از تنش، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون گیلان عزیز باشیم.
در سایه تأییدات حضرت حق تداوم توفیق تان را آرزومندم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی -۳ اسفند ۱۳۹۸

Share