فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش در رشت | افراد شرور به صورت مداوم رصد می‌شود

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش که سابقه شرارت و درگیری با سلاح سرد را دارند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش که سابقه شرارت و درگیری با سلاح سرد را دارند، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی اظهار داشت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهار چوب قانون و با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد مزاحمت و اقدامات شرارت گونه ۴ نفر در شهر رشت، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی و تحقیقات صورت گرفته محل حضور این افراد در یکی از خیابان‌های سطح حوزه استحفاظی شناسایی شد.

این مقام انتظامی از دستگیری ۴ متهم این پرونده با هماهنگی قضایی خبر داد و تصریح کرد: این افراد که جزء اراذل و اوباش هستند که سابقه شرارت و درگیری با سلاح سرد دارند با تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ حافظی در پایان بیان داشت: به طور قطع آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آن را به خطر بیاندازد.

Share