شهردار کلاچای؛

حساب شورای شهر کلاچای مسدود شد | روند توسعه شهر کلاچای فراتر از حدانتظار است

شهردار کلاچای در پاسخ به سوال خبرنگاری به موضوع مسدود شدن بودجه شورا اشاره و خاطرنشان کرد: شورای شهر محکومیتی داشته و حسابشان مسدود شد، در شش ماه گذشته بیش از ۵۰ میلیون تومان به حسابشان واریز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار کلاچای روند توسعه شهر کلاچای را فراتر از حد انتظار ذکر و گفت: افکار عمومی این موضوع را کاملا گواهی و شهادت می دهد، اما معتقدم می توان بهتر از این امور توسعه شهر را پیش برد و این مستلزم نگاه مسئولانه و متعهدانه و با بهره گیری از خرد جمعی است.

فرزاد دلارام افزود: مردم قاضی خوبی هستند و تا پایان عمر شورای دوره پنجم شهادت خواهند داد که چه گام هایی برای توسعه و پیشرفت شهر کلاچای در ابعاد و اشکال مختلف برداشته شده است هر چند که اعتقاد دارم اگر حمایت صدرصدی از سمت کلیه عزیزان شورا وجود می داشت، می شد بیشتر کار و خدمت انجام داد
وی انضباط کاری و وجدان کاری را دو مولفه مهم در پیشبرد امور برشمرد و اظهار کرد: در این مدت کوتاه تصدی مدیریت اجرایی شهر کلاچای سه عضو شورا که به من رای دادند، در مسیر راه نیز کمک کار و یاورم بودند و به جد از آنان تقدیر و تشکر می کنم.

به گفته وی، هر خدمتی که به شهروندان کردیم حقیقتا کمک این سه عزیز بزرگوار بوده است.

شهردار کلاچای هر گونه عدم همکاری خود با شورا را به شدت رد کرد و گفت: این موضوع از اساس بی پایه است و کسانی که در فضای مجازی این موضوعات را منتشر و بازخوانی می کنند مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و ناشی از ناآگاهی، شتابزدگی و بدور از عقلانیت است.

دلارام ” همچنین کارشکنی و سنگ اندازی در فرایند امور را بزرگترین آفت ذکر و بیان داشت: شواهد موجود نشانگر آن است که بیشترین همکاری را با شورا داشتم اما برخی اعضا هیچ همکاری نکردند و فضا را به سمت کارشکنی و سنگ اندازی پیش بردند و این را با سند و مدرک اعلام می کنم.

شهردار کلاچای ادامه داد: در طی ماههای خرداد و تیر به غیر از یک جلسه عادی در خرداد، آقایان هیچ جلسه ای برای رسیدگی به امور شهرداری و مردم برگزار نکردند، این مصداق بارز بد اخلاقی و خودمحوری است.

دلارام ” در ادامه، از مهم ترین اقدامات در دوره مدیریتی خویش به ابلاغ طرح جامع اشاره کرد و افزود: بررسی، تصویب و ابلاغ این طرح حدود نزدیک به ۱۵ سال طول کشید و تمام اهتمام ما بر این است که منافع و مصالح شهر و شهروندان را در آن به خوبی اعمال کنیم، هر چند سختی های زیادی در مسیر راه وجود دارد اما عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی بزرگترین دستاورد خود را در طی این مدت جلوگیری از دفن زباله و پسماند در نوار ساحلی شهر کلاچای عنوان و تصریح کرد: تلاش می کنیم با خرید و راه اندازی تاسیسات مدیریت پسماند مشکل زباله شهر کلاچای را برای همیشه برطرف کنیم.

دلارام ” تغییر در سیما و منظر شهری را از دیگر خدمات صورت گرفته در طی این مدت برشمرد و گفت: مطمئن باشید شهر کلاچای در سه چهار سال آینده به شهری همچون شهرهای غرب مازندران تبدیل خواهد شد.

شهردار کلاچای با دفاع از عملکرد خود در حوزه توسعه و عمران شهری بیان داشت: به‌رغم بالا بودن قیمت آسفالت روند پروژه آسفالت را در شهر شتاب بخشیدیم و این روند را تا حصول به نتیجه مطلوب استمرار خواهیم داد.

وی مباحث فرهنگی را جزو دغدغه و از اولویت های کاری خود اعلام و اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و هر قدمی در این راه برداریم کم است.

دلارام ادامه داد: نیت قلبی ام این بود که بهسازی مزار شهدای گمنام را در قالب یک طرح شکیل همانند گلزار شهدای ماچیان انجام دهم اما متاسفانه نامه ای که به دوستان شورا نوشتم تاکنون در جلسه مطرح و در دستور کار قرار نگرفته است.

شهردار کلاچای با گلایه از برخی اظهار نظر های شتاب زده و سطحی در زمینه پایش تصویری تصریح کرد: این یک طرح ملی و استانی برای بالا رفتن ضریب امنیت است و شهرداری یکی از دستگاه هایی است که عهده دار وظایف بوده، هر چند ارگان های دیگر نیز در این زمینه نقش دارند. در این زمینه، شهرداری به توافقنامه عمل کرد اما مخابرات پروژه فیبر نوری را انجام نداد.

وی اضافه کرد: هر زمانی که شرکت مخابرات به تعهدات خود عمل کند ما هم به تعهدی که داریم پایبند خواهیم بود، شورا نیز در این زمینه بودجه ۶۰۰ میلیون تومانی را تصویب کرده که ما می توانیم در صورت انجام وظایف دیگر دستگاه ها از محل درآمدمان که در اینده حاصل خواهد شد در این حوزه هزینه نماییم، برخی هایی که در فضای مجازی تصویب اعتبار را با تخصیص اشتباه گرفته اند، بهتر است در این زمینه بیشتر تدبیر و مطالعه کنید.

شهردار کلاچای در پاسخ به سوال خبرنگاری به موضوع مسدود شدن بودجه شورا اشاره و خاطرنشان کرد: شورای شهر محکومیتی داشته و حسابشان مسدود شد، در شش ماه گذشته بیش از ۵۰ میلیون تومان به حسابشان واریز شده، چقدر باید واریز می کردم که نکردم.

وی اضافه کرد: امروز هم گفتم حساب و کتاب شورا معلوم شود، هر چه طلبشان باشد واریز می کنم بنابراین موضوعاتی که در فضای مجازی مطرح می کند بی پایه و اساس و کذب است، مشکل حقوقی بر شورا مترتب بود و همین باعث مسدود شدن حساب شورا شد.

دلارام در خاتمه سخنان خود مژده ای هم به ساکنان خیابان آیت الله کاشانی داد و گفت: مطمئن باشید با طرح و برنامه ای که دارم این خیابان به یکی از بهترین خیابان های شهر کلاچای تبدیل خواهد شد، به طوری که هم معضل ترافیک را حل خواهیم کرد، هم به روند در آمد زایی کسبه کمک شایانی خواهد شد.

Share