شهردار کلاچای خبر داد؛

تغییر محسوسی در تعرفه عوارض سال آینده شهرداری کلاچای شاهد نخواهیم بود

اثنی عشری با بیان اینکه افزایش تعرفه عوارض در سایر شهرداری ها اعمال خواهد شد اظهار کرد: رویکرد ما این است که در سال جاری تعرفه عوارض را افزایش ندهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار کلاچای روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی این شهر به موضوع پیشنهادی تعرفه عوارض سال آینده این شهرداری اشاره و گفت: تغییر محسوسی در تعرفه عوارض شاهد نخواهیم بود.

ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی افزود: تمام اهتمام ما بر این است که در منافع و مصالح مردم در تعرفه عوارض رعایت همه ملاحظات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش تعرفه عوارض در سایر شهرداری ها اعمال خواهد شد اظهار کرد: رویکرد ما این است که در سال جاری تعرفه عوارض را افزایش ندهیم.

به گفته شهردار کلاچای، افزایش و تحقق بودجه در اخذ امتیاز جهت افزایش درجه شهرداری از درجه ۶به درجه ۷تاثیر گذار خواهد بود.

شهردار کلاچای همچنین از افزایش بودجه شهرداری کلاچای در سال آینده خبر داد و اضافه کرد: بودجه سال آینده شهرداری کلاچای با افزایش حدود ۳۰درصدی ۸ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان خواهد بود.

اثنی‌عشری ماچیانی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تصویب طرح جامع، تفضیلی شهر کلاچای در نیمه نخست سال آینده اشاره و تصریح کرد: اینکه در شش ماهه نخست سال آینده طرح جامع، تفضیلی شهر کلاچای به تصویب و ابلاغ برسد وجود دارد و طبعا تحقق طرح جامع باعث خواهد شد که هزینه صدور پروانه کاهش یابد، این امر در جهت تسهیل ساخت و ساز خواهد شد.

مهدی محمدحسینی رییس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این نشست بر ضرورت رعایت حقوق مردم و شهرداری در راستای تعرفه عوارض تاکید کرد.

نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر کلاچای در سال جاری روز دوشنبه با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر کلاچای برگزار شد.

 

Share