نماینده مردم لنگرود در مجلس در دیدار با شهردار کومله:

تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است

پرویز محمدنژاد، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس اظهار داشت: تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است و برای دست یافتن به این مهم همه باید نگاه سازنده و تاثیرگذار داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله در دیدار با پرویز محمدنژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان شهرداری، مسائل و مشکلات شهر کومله را بررسی و راهکارهای لازم برای خروج از وضعیت موجود و حرکت به سمت ایده‌آل و مطلوب را ارائه کرد.

شهردار کومله در این دیدار با برشمردن برخی از مسائل و مشکلات کنونی شهر کومله از نماینده مجلس خواست از همه توان و ظرفیت برای حل مشکلات بهره گیری کند.

شهردار کومله، نگرانی در حوزه پسماند و زباله را نیز جدی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر زباله شهر کومله به کارخانه کود آلی منتقل می شود و هزینه بسیار زیادی بر شهرداری مترتب است.
به گفته مهدی پور، معتقدم با زباله سوز می توانیم بر مشکل فائق آییم و با رقمی کمتر از هزینه پرداختی بابت یکسال به کارخانه کود آلی می توانیم این طرح را در کومله اجرا کنیم، این طرح طبیعتا سازنده ترین و موثرترین راه برای مقابله با پسماند است.

وی در خاتمه سخنان خود از محمدنژاد درخواست کرد تا در مسائلی همچون تامین ماشین آلات شهرداری، حمایت جهت تسریع در تامین مصالح و مواردی دیگر از مشکلات مردم و شهر کومله نیز اهتمام لازم را به عمل آورد.

تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است | شهرداری باید بر روی تراکم مانور دهد

پرویز محمدنژاد، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های جهادی شهردار و پرسنل شهرداری، برای شهردار کومله در راستای ارائه خدمت به شهروندان کومله‌ای آرزوی توفیق و موفقیت کرد و بر تداوم کارهای ماندگار که بتواند رضایتمندی عمومی را به نحو شایسته‌ای بالا ببرد، تاکید کرد.

محمدنژاد همچنین ادامه داد: تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است و برای دست یافتن به این مهم همه باید نگاه سازنده و تاثیرگذار داشته باشند.

وی از اساسی‌ترین مشکلات فعلی شهر کومله را موضوع مشکلات طرح جامع ذکر و اظهار کرد: معتقدم اگر مشکلات طرح جامع برطرف نشود مطمئناً هم منافع شهروندان لحاظ نمی‌شود و هم در زمینه درآمدی، شهرداری با چالش جدی مواجه خواهد شد و این بسیار نگران کننده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: در شرایطی که به جد با کمبود زمین مواجه هستیم و هم اینکه قیمت زمین در شهر کومله بالا است، بنابراین شهرداری باید بر روی تراکم مانور دهد.

Share