فرمانده سپاه قدس گیلان تأکید کرد:

شهادت سردار سلیمانی دنیای اسلام را تکان خواهد داد| آمریکایی‌ها تابوت‌هایشان را به خاورمیانه بفرستند

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شیشه عطری بود که دشمنان با شکستنش عطرش را در جهان پخش کردند، افزود: آمریکایی‌ها تابوت‌هایشان را به خاورمیانه بفرستند زیرا از انتقام سپاه در نخواهند رفت و به زودی شاهد انتقام سپاه از مستکبرین خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور در جمع پاسداران سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) رشت با تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دنیای اسلام را تکان خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شیشه عطری بود که دشمنان با شکستنش عطرش را در جهان پخش کردند، افزود: آمریکایی‌ها تابوت‌هایشان را به خاورمیانه بفرستند زیرا از انتقام سپاه در نخواهند رفت و به زودی شاهد انتقام سپاه از مستکبرین خواهیم بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی با حضور در گیلان حدود ۴ ساعت با خانواده شهدا دیدار کرد، گفت: سردار سلیمانی احترام خاصی برای مردم قائل بود و به همین دلیل مهرش از دل مردم نمی‌رود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمنان انقلاب مدت‌ها بود که به دنبال شهید کردن سردار سلیمانی بودند، گفت: محافظان سردار سلیمانی امسال به او گفته بودند که نباید به مراسم تاسوعا و عاشورا برود زیرا می‌خواهند شما را ترور کنند اما سردار گفت که عاشق شهادت در مراسم روضه امام حسین (ع) هستم و هر طور شده باید در روضه امام حسین (ع) حاضر شوم و هیچ ترسی از شهادت ندارم.

وی با بیان اینکه بی‌شک در لحظه شهادت شهدا به استقبال سردار سلیمانی رفتند، گفت: اخلاص، ولایت پذیری و عمل به دستورات الهی حاج قاسم را به این درجه رساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سردار سرافراز و محبوب سپاه اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه می گفت که مراسم کنگره هشت هزار شهید گیلان با تمامی مراسم‌ها فرق داشت.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همیشه پیگیر کارها بود بیان کرد: شهید سرافراز سپاه اسلام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به شدت عاشق امام حسین (ع) بود.

Share