شهردار رشت تذکر گرفت؛

پرداخت مبالغی به دو عضو دفتر یکی از نمایندگان مجلس از حساب شهرداری رشت

در جلسه علنی شورای شهر رشت به شهردار، به واسطه دیدار با برخی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر رشت و لحاظ کردن حق بهره‌وری در فیش حقوقی شخص شهردار تذکر داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در دویست‌ویکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت که با تاخیر بیش از یک ساعت برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن چهاردهم خرداد مصادف با سی‌ودومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: یاد و خاطره این معمار بزرگ انقلاب و شهدای پانزدهم خرداد و همچنین سالگرد ارتحال  شهادت گونه آیت الله احسانبخش را گرامی می‌داریم .

انجام امور زیر بنایی در دوران فعالیت شورای پنجم رشت

احمد رمضانپور با بیان اینکه در شورای پنجم رشت کارهای زیر بنایی بسیار خوبی انجام شد، افزود: نتایج مثبت بسیاری از این اقدامات، طی یک یا دو سال آینده مشخص می‌شود.

وی به ارسال لایحه‌ای مبنی بر تشکیل شورای عالی فنی رشت اشاره کرد و گفت: این شورا در تهران بر اساس یک چارت و به ریاست کمیسیون عمران شورای شهر و تعدادی عضو دیگر مشغول فعالیت است و با شرح وظایفی از جمله تدوین نظام فنی و اجرایی و پیشنهاد آن به شورای اسلامی شهر رشت و بررسی و اظهارنظرها درباره قیمت‌های پیشنهادی به پیمانکاران در مناقصه‌ها، تصویب شرح کارهای خاص و غیره در این لایحه پیشنهاد شده است.

با موافقت اعضای شورای رشت، این لایحه به صورت عادی برای بررسی بیشتر به کمیسیون های تخصصی شورای شهر رشت ارسال شد.

پرداخت مبالغی به دو عضو دفتر یکی از نمایندگان مجلس رشت از حساب شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انتخابات نباید حوزه نظارتی شورا را تحت شعاع قرار دهد، اظهار کرد: مواردی را به شهردار رشت به عنوان تذکر اعلام می‌کنم و شهردار رشت باید لیست کمک‌های مالی که اخیرا انجام شده را به شورا ارسال کند و از منابع موثق شنیده می‌شود که دو عضو دفتر یکی از نمایندگان مجلس در شهر رشت اخیرا مبالغی را تحت عناوینی از شهرداری رشت دریافت کرده‌اند.

بهراد ذاکری با انتقاد از نشست‌های انتخاباتی شهردار رشت با برخی از کاندیداهای شورای شهر رشت افزود: این اقدام در ساعات اداری و غیر اداری در حال انجام است و شهردار رشت باید دز این زمینه پاسخگو باشد.

وی به میزان دریافتی سید محمد احمدی از زمان حضور در جایگاه شهردار رشت اشاره کرد و گفت: شهردار رشت، مبالغی که تا کنون به عنوان حقوق  دریافت کرده را باید به صورت شفاف اعلام کند و باید در خصوص لحاظ شدن یا نشدن حق بهره‌وری در فیش حقوقی‌اش نیز پاسخگو باشد تا مشخص شود آیا وی این گزینه را در فیش حقوقی‌اش لحاظ کرده است؟

Share