رییس ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد:

مشارکت بیش از ۵۶ درصدی گیلانیان در انتخابات ریاست جمهوری

۵۶ و ۹۳ صدم درصد از مردم گیلان دیروز در سیزدهمین انتخابات دوره ریاست جمهوری شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس ستاد انتخابات گیلان امروز گفت: آخرین آمارها نشان می‌دهد یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر، معادل ۵۶ و ۹۳ صدم درصد از گیلانیان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشتند.

محمود قاسم‌نژاد به مشارکت گیلانیان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم اشاره کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۴۸ نفر معادل ۵۶ و ۳۹ صدم درصد گیلانیان در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت داشتند.

وی گفت: در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه هم ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر معادل ۶۰ درصد و ۹۰ صدم درصد مشارکت داشتند.

رییس ستاد انتخابات گیلان گفت: واجدان شرایط رای در گیلان یک میلیون و ۹۸۸ هزار و۵۳۴ نفر است و در حوزه آستانه اشرفیه برای برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر است.

از مجموع ۳ هزار و ۹۴ شعبه اخذ رای در حوزه ریاست جمهوری ۲ هزار و ۹۸۵ صندوق آرا شمارش شده و ۱۰۹ شعبه باقی مانده است.

همچنین از مجموع ۳ هزار و ۳۰۵ شعبه اخذ رای در حوزه شوراهای شهر و روستا آرای ۳ هزارو ۵۷ صندوق شمارش شده و ۲۴۸ صندوق باقی مانده است.

اما در حوزه مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه از ۱۴۵ شعب اخذ رای تاکنون ۱۳۰ صندوق آرا شمارش شده و ۱۵ صندوق باقی مانده است.

Share