قابل توجه نهادهای نظارتی؛

مدیرکل منابع طبیعی گیلان رییس ستاد رییسی شد!+ حکم

«میر حامد اختری»، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، به عنوان رییس ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «میر حامد اختری»، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، به عنوان رییس ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای میرحامد اختری

سلام علیکم؛

با احترام خرسندیم در سایه الطاف الهی و در ظل توجهات بقیه الله الاعظم(عج) و تحت رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور شخصیت والای حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را در پیش رو داریم و مصمم هستیم با به کارگیری تمام توان و با جذب و سازماندهی در مشارکت حداکثری آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر بر انتخابات نظام مقدس اسلامی بیافزائیم.

نظر به حسن شهرت و سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در امور سیاسی و به ویژه در شناسایی و سازماندهی نخبگان علمی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان گیلان منصوب می‌نمایم.

انتظار است با هماهنگی دیگر ستادهای آیت‌الله رئیسی جهت شناسایی و سازماندهی نیروهای نخبه با رعایت کلیه مقررات جاری و مصوب اقدام نموده و تلاش شبانه‌روزی در جذب آرای همه افراد جامعه با تمامی گرایش‌ها معمول دارید.»

گفتنی ست براساس موضوع بند ۹ اصل سوم قانون اساسی، ماده ۶۸ و ۸۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری و همینطور بند ۱و ۷ ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت و با عنایت به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری، فعالیت های تبلیغاتی کارمندان در محیط اداری و هرگونه استفاده مستقیم و غیرمستقیم از اموال، منابع و امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدایی خاص، غیرقانونی است.

Share