انتخابات 1400 همراه با دیارمیرزا؛

تائید صلاحیت چند عضو شورای پنجم رشت؛ بازی انتخابات تغییر می کند؟!

بر اساس این گزارش شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که در این مرحله چند عضو شورای پنجم رشت که در گیلان ردصلاحیت شده بودند اینبار توانستند صلاحیت خود را اخذ نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تا ساعاتی دیگر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تصمیمات خود را درباره بررسی صلاحیت داوطلبان به استانها اعلام می کند.

بر اساس این گزارش، شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که در این مرحله چند عضو شورای پنجم رشت که در گیلان ردصلاحیت شده بودند اینبار توانستند صلاحیت خود را اخذ نمایند.

در کنار اینها چند چهره شاخص اقتصادی و سیاسی نیز که پیش از این صلاحیت آنها در استان با اما و اگر همراه بوده توانسته اند اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها را برای اخذ صلاحیت خود همراه نمایند.

با توجه به وضعیت موجود و ورود چهره های شاخص به عرصه انتخابات پیش بینی شود که شاهد تغییر بازی در انتخابات شورای شهر رشت باشیم و برخی افراد که تا پیش از این از مدعیان ورود به شورا محسوب می شدند، رقبای بزرگی برای حضور در شورای ششم خواهند داشت البته اگر مردم بار دیگر بخواهند به اعضای شورای پنجم اعتماد کنند.

جزئیات تکمیلی درباره تائید صلاحیت شدگان و اسامی آنها در آینده نزدیک توسط دیارمیرزا اطلاع رسانی خواهد شد.

Share