رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد؛

شمارش آرای سه هزار و ۸۴ شعبه اخذ رأی ریاست جمهوری گیلان

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اعلام شمارش آرای سه هزار و ۸۴ شعبه اخذ رأی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان، از مشخص شدن منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسم نژاد ظهر امروز (شنبه) در گفت‌وگوی زنده با بخش خبری شبکه باران، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات روز گذشته بیان داشت: تا زمان حاضر، در انتخابات ریاست‌جمهوری شمارش آرای سه هزار و ۸۴ شعبه اخذ رأی از سه هزار و ۹۴ شعبه گیلان انجام شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس به ترتیب آقایان سید ابراهیم رئیسی ۶۱۲ هزار و ۸۴۱ رأی، عبدالناصر همتی ۱۳۲ هزار و ۳۱۴ رأی، محسن رضایی میرقائد ۱۰۱ هزار و ۸۲۲ رأی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۴۵ هزار و ۴۳۷ رأی را در استان کسب کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در آستانه اشرفیه نیز اشاره و اضافه کرد: در این شهرستان بالغ بر ۶۰ و ۹ دهم درصد یعنی نزدیک به ۶۱ درصد از مردم در انتخابات شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، همچنان ادامه دارد، گفت: پس از شمارش نهایی، نتیجه به اطلاع مردم شریف می‌رسد.

قاسم نژاد همچنین از مشخص شدن منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت خبر داد و گفت: ۱۱ نفر اصلی و پنج نفر عضو علی البدل راه یافته به پارلمان شهری مشخص شده‌اند که از طریق فرمانداری رشت به اطلاع مردم می‌رسد.

Share