رئیس جدید هیئت کونگ فو گیلان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حاشیه انتخابات تعیین ریاست هیئت هنرهای رزمی و کونگ فوی استان که صبح شنبه در رشت برگزار شد، محمدرضا زیبایی به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد. همچنین در پایان این انتخابات، محمدرضا زیبایی ۱۰ رای از ۱۸ آرای ماخوذه را کسب کرد و به مدت چهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حاشیه انتخابات تعیین ریاست هیئت هنرهای رزمی و کونگ فوی استان که صبح شنبه در رشت برگزار شد، محمدرضا زیبایی به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.IMG12250181

همچنین در پایان این انتخابات، محمدرضا زیبایی ۱۰ رای از ۱۸ آرای ماخوذه را کسب کرد و به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیئت هنرهای رزمی و کونگ فوی گیلان مشغول به کار شد.

علاوه براین عسگر میرزایی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیئت کونگ فوی استان در این انتخابات، هشت رای کسب کرد، سید مهدی شاه چشمه و رحیم عبد سنبلیدیگر کاندیداهای احراز این پست قبل از آغاز انتخابات کناره گیری کردند.

علیرضا مهدی پور، مهیار نورویی و آرمین فهیم پور نیز دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیئت کونگ فوی گیلان در این انتخابات غایب بودند.

در انتخابات ریاست هیئت هنرهای رزمی و کونگ فوی گیلان رضا حیدری، رئیس فدراسیون کونگ فو، مسعود رهنما، مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیئت کونگ فوی استان حضور داشتند.

همچنین سید هادی پانزوان مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران شد.

بر این اساس طبق نظر حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران سید هادی پانزوان مربی گیلانی به همراه بهمن زارع هدایت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان را برای شرکت در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی و رقابت های جهانی ۲۰۱۴ را برعهده گرفت.

پانزوان مدال نقره رقابت های آسیایی ۲۰۰۲ کره جنوبی، برنز جوانان آسیا در مغولستان و مربیگری تیم های باشگاهی وزنه برداری ایران را در کارنامه خود دارد./مهر

Share