استاندار گیلان در گفت و گوی زنده تلویزیونی با شبکه باران عنوان کرد؛

روند مطلوب اجرایی اخذ رأی در تمامی شعب | توزیع تعرفه موردنیاز بیش از تعداد واجدان شرایط

استاندار گیلان روند اجرایی اخذ رأی در تمامی شعب را مطلوب توصیف کرد و گفت: تعرفه موردنیاز بیش از تعداد واجدان شرایط در تمامی شعب اخذ رأی به نحو شایسته در شهرستان ها و بخش ها توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع غروب جمعه در گفت و گوی زنده تلویزیونی با بخش خبری ۲۰ شبکه باران و خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات، به استقرار عوامل برگزارکننده انتخابات در شعب اخذ رأی سراسر استان قبل از ساعت ۷ بامداد اشاره و اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از نخستین دقیقه شروع فرآیند رأی گیری با همکاری مردم فهیم گیلان، آغاز شد.

وی به روند اجرایی مطلوب اخذ رأی حسب گزارش فرمانداران و بازدیدهای صورت گرفته اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در فضایی امن، سالم و قانونمند همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار حائز اهمیت بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به توزیع تعرفه موردنیاز بیش از تعداد پیش‌بینی شده و نیز فراتر از تعداد واجدان شرایط رأی دادن در سطح استان، گفت: تعرفه موردنیاز برمبنای مشارکت تمامی واجدان شرایط در انتخابات، به نحو شایسته در میان شعب اخذ رأی شهرستان‌ها و بخش‌ها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه براساس گزارش‌های دریافتی، مراجعه کنندگان زیادی در شعب شهری سراسر استان حاضر هستند، افزود: به واسطه تجارب سنوات گذشته، پس از اذان مغرب مراجعه کنندگان زیادی به شعبات برای انجام رسالت خطیر وارد می‌شوند که براین اساس در شهرها امکان تمدید پس از ساعت ۲۲ پیش بینی می‌شود.

وی از مردم خواست تا هرچه زودتر به شعب اخذ رأی مراجعه و آراء خود را به صندوق بیاندازند.

دکتر زارع با قدردانی صمیمانه از بینش صحیح و آگاهانه مردم فهیم گیلان، گفت: بسیاری از دشمنان نظام اسلامی با سیاه نمایی و توطئه چینی سعی بر مشارکت حداقلی مردم داشتند که مردم با حضور گسترده خود این تلاش‌ها را خنثی کردند.

Share