استاندار در دیدار رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات گیلان؛

اطمینان دارم در خرداد ماه سال ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ خلق می‌شود

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم‌سالاری نظام اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات به جهانیان نمایش داده می‌شود، اطمینان بخشی به جامعه از برگزاری انتخاباتی امن و سالم را در افزایش مشارکت در این رویداد مهم، اثرگذار دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع صبح امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان گیلان اظهار داشت: همانگونه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی؛ عنایت باریتعالی شامل نظام و مردم بوده و از فراز و نشیب‌های گوناگون سربلند گذر کرده ایم؛ اطمینان دارم با وجود جنگ تحمیلی اقتصادی نیز، با حفظ روحیه انقلابی و جهادی و ایستادگی ملت بزرگ ایران، در خرداد ماه سال ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ خلق می‌شود.

وی با تصریح اینکه باید قدردان مردم باشیم که همواره در صحنه حضور داشته و همیار مسئولان و خدمتگزاران بوده اند، ادامه داد: انتخابات پیش رو، بزرگترین رویداد سیاسی – اجتماعی قرن جدید هجری شمسی است و از این جهت هم، اهمیت بالایی دارد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: مردم در استمرار و سربلندی نظام اسلامی، نقشی اثرگذار داشته‌اند و بر این مبنا باید شرایطی فراهم کنیم که با حضور حداکثری آحاد ملت، مشروعیت نظام مردم سالار ایران، بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.

زارع گفت: آنچه مهم است اینکه زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، فراهم شود.

وی با بیان اینکه اطمینان بخشی به مردم از برگزاری انتخاباتی امن و سالم، در افزایش مشارکت موثر است؛ یادآور شد: همدلی و همکاری بین هیات‌های نظارت و اجرایی استان در انتخابات قبلی، مثال زدنی بود و تداوم این انسجام، در انتخابات پیش رو مهم است.

زارع بیان داشت: اصل سلامت انتخابات، امری مهم است و برای تامین این مهم؛ اجرای مر قانون راهگشاست.

استاندار گیلان در پایان سخنانش امنیت انتخابات را موضوع با اهمیت دیگری ذکر کرد که باید با همکاری و هم افزایی همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، مورد توجه باشد.

Share