توزیع بالغ بر ۱۵۰ هزار تعرفه رای

حیدری: انتخابات ادامه مردم سالاری دینی است

فرماندار لنگرود، انتخابات ها را ادامه مردم سالاری دینی دانست و افزود: با هر رای که به صندوق انداخته می شود، امیدواری مردم ایران و ناامیدی دشمنان این ملت و کشور رقم می خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحیم حیدری، انتخابات را یک اصل بسیار بزرگ در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: انتخابات و مشارکت در سرنوشت کشور اساس جمهوری اسلامی است.

وی انتخابات ها را ادامه مردم سالاری دینی دانست و افزود: با هر رای که به صندوق انداخته می شود، امیدواری مردم ایران و ناامیدی دشمنان این ملت و کشور رقم می خورد.

فرماندار شهرستان لنگرود، با اشاره به استقبال پرشور مردم از انتخابات در تمام شهرها و روستاهای شهرستان، عنوان کرد: شهرستان لنگرود ۷۷ درصد جمعیت شهری و ۲۳ درصد جمعیت روستایی دارد و ۱۱۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد بالغ بر ۲۰۰۰ نفر رای اولی محسوب می شوند.

حیدری ادامه داد: مجموعا ۱۷۴ صندوق اخذ رای ریاست جمهوری و ۲۰۹ صندوق اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در شهرستان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه شاهد یک انتخابات پرشور، رقابتی و موثر برای کشور خواهیم بود، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و سالم فراهم شده و ۶۰ هزار تعرفه شهری و ۲۲ هزار تعرفه روستایی برای انتخابات ریاست جمهوری توزیع کردیم و بالغ بر ۴۰ هزار تعرفه اضافه داریم.

فرماندار لنگرود، همچنین از توزیع بالغ بر ۷۰ هزار تعرفه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و یادآور شد: در مجموع ۲۹۵۸ نفر دست اندرکار برگزاری این انتخاب هستند و امیدواریم شاهد مشارکت درصد بالایی از مردم در این رویداد سیاسی اجتماعی باشیم.

Share