فرماندار آستانه اشرفیه:

اعضای شورای شهرهای آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر مشخص شدند

با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای جدید شورای اسلامی شهرهای آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه مجموع آرای انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه را ۲۱ هزار و ۸۴ رای عنوان کرد و گفت: از این تعداد، یک هزار و ۱۹۹ رای باطله بوده است.
رحیم حیدری با اشاره به نتایج شمارش آرای این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه افزود: از مجموع این آراء ، ابراهیم نجفی اسپیلی چهار هزار و ۵۲۵ رای، اسماعیل تیغ نورد چهار هزار و ۵۱۱ رای، علیرضا تربیعی چهار هزار و ۳۷ رای ، حسین دوست جلالی سه هزار و ۹۵۹ رای و نرجس محمددوست ۲ هزار و ۹۶۱ رای کسب کرده و به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه انتخاب شدند.
وی ادامه داد: مجید همتی با کسب ۲ هزار ۸۶۷ رای و سید عباس نورحسینی با ۲ هزار و ۷۷۲ رای در رتبه های ششم و هفتم این دوره از انتخابات شورای شهر آستانه اشرفیه قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه ، ۳۲ نفر کاندیداها شده بودند.
حیدری همچنین با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بندرکیاشهر این شهرستان گفت: حاتم پور باقری ۲ هزار و ۳۱۶ رای ، محمد شاخصی ۲ هزار و ۲۶۹ رای ، علیرضا قهرمانی ۲ هزار و ۴۹ رای ، میثم سلسله یک هزار و ۸۷۳ رای و طاهره اجتماعی یک هزار و ۶۸۸ رای کسب کرده و به ترتیب به عنوان نفرات اول تا پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرکیاشهر انتخاب شده اند.
وی اضافه کرد: محمد جانعلی پور با یک هزار و ۶۴۸ رای و فرشته پیشقدم با یک هزار و ۵۹۸ رای به عنوان نفرات ششم و هفتم این دوره از انتخابات شورای شهر بندرکیاشهر برگزیده شده اند.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

Share