مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد؛

جوان ۲۵ساله از غرق شدگی در دریای کاسپین نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: پس از عملیات جستجو و نجات، فرد مغروق نجات یافته و اقدامات اولیه (اکسیژن تراپی) به صورت سرپایی صورت گرفت و پس از آن به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر به جوانی ۲۵ساله در دریای کاسپین محور حسن رود به زیبا کنار خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اعلام این خبر گفت: گزارشی مبنی بر غرق شدگی جوانی ۲۵ساله از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر دریافت شد.

غلامی افزود: پس از دریافت گزارش مذکور، بلافاصله تیم‌های عملیاتی اعم از ۷ نجاتگر، ۴ نفر از پرسنل، ۱ تیم جاده و ۱ تیم واکنش سریع به همراه یک دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی کمک دار سبک و یک فروند قایق به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: پس از عملیات جستجو و نجات، فرد مغروق نجات یافته و اقدامات اولیه (اکسیژن تراپی) به صورت سرپایی صورت گرفت و پس از آن به مراکز درمانی منتقل شد.

غلامی همچنین با اشاره به پیدا شدن مغروق دیگری در سواحل دریای کاسپین گفت: جوان ۳۵ساله‌ای پس از جستجوی ۲ روزه توسط عوامل امدادی هلال احمر و با همکاری اهالی منطقه کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

وی اضافه کرد: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

گفتنی است: گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب، ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد، ۹ شهرستان و ۶۵ روستای استان نیز ساحلی هستند.

Share