با تبریک به منتخبین شورا؛

بیانیه انتخاباتی علی درجزی کاندیدای شورای شهر رشت

از خدای متعال آینده ای روشن بارفع مشکلات اقتصادی پیش روی را برای احاد مردم عزیز و دوست داشتنی مسالت دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی درجزی کاندیدای شورای شهر رشت در بیانیه ای نوشت:

 خدا را شاکرم که با نظر خاص اهلبیت علیهم السلام، در ادای تکلیف خود به عنوان کاندیدای دوره ششم انتخابات شورای اسلامی رشت که در حضور حداکثری مردم خوب و نجیب در رقم زدن به حماسه بزرگ و تاریخی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ایفای نقش حداقلی داشتم، انتخاب حضرت آیت الله رئیسی به عنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را به ملت بزرگ ایران مقتدر و سرافراز اسلامی و ایشان تبریک عرض نموده و همچنین انتخاب صرفا” با رای پاک برخی منتخبین شورای اسلامی دوره ششم را به این عزیزان نیز تبریک می گویم و از صمیم قلب از زحمات مخلصانه و بی ریای همه دلسوزان، همراهان و حامیان ارجمند تقدیر و تشکر دارم.

از اندوخته های تلخ و شیرین، تجربیات ارزنده و آشنایی با دوستان حقیقی و وفادار این عرصه سیاسی، به رغم ورود دیرهنگام، عدم آشنایی لازم شهروندان عزیز نسبت به حقیر، عدم هزینه نامتعارف و رعایت موازین شرع و قانون که تا این مرحله از اعتماد عمومی مردم فهیم وقدرشناس شهرم را غنیمت شمرده و از اینکه جزء منتخبین قرار نگرفتم حتما” حکمت الهی را سرلوحه اصلی کارم دراین امور می دانم.

از خدای متعال آینده ای روشن بارفع مشکلات اقتصادی پیش روی را برای احاد مردم عزیز و دوست داشتنی مسالت دارم. خادم اهلبیت علی درجزی

Share