انتخابات 1400؛

مهدی نوری کاندیدای شورای شهر رشت شد

نوری پس از نام نویسی در انتخابات در رابطه با مهمترین وظایف شوراهای شهر گفت: شورای اسلامی، مجلسی کوچک و محلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی نوری در ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت نام نویسی کرد.

او در یادداشتی نوشت:

بنا بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شورا یکی از ارکان نظام می‌باشد.

شورای اسلامی، مجلسی کوچک و محلی است که مهمترین وظایف آن؛ انتخاب شهردار، تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری است و اعضای شورای هر شهر با رای مردم همان شهر برای یک دوره چهارساله انتخاب می‌شوند.

شناخت نقاط ضعف و قوت شهری و پیشبرد هدفمند توسعه شهری حادث نمی‌شود مگر با حضور افرادی متخصص و با سابقه در عمران و شهرسازی که به تک تک چالشهای آن شهر آگاه هستند.

حضور جوانان متخصص انقلابی در صدر این مسئولیت، همانطور که رهبر انقلاب اسلامی نیز در بیانیه گام دوم انقلاب فرموده اند، جهادی برای ساختن آینده ایران اسلامی است.

اینک که زمان رقم زدن فصلی نو در شوراها فرا رسیده، باید برای ساختن آینده‌ای روشن قدم برداشت تا بتوانیم نقشی تاثیرگذار در آبادانی شهر و دیار خود داشته باشیم.

شهرباران‌های نقره‌ای لایق بهترین‌ها است و من به پشتوانه حمایت و اعتماد همشهریانم، تمام تلاشم را خواهم کرد که برای رشت بهترین را رقم بزنم و لایق حمایت و اعتماد مردم پرتلاش، مهربان و زحمتکش شهر رشت باشم.

من مهدی نوری، فرزند رشت، برای ساختن آمده ام.

آمده‌ام تا دست در دست همشهریانم، زادگاهم را بسازم.

آمده‌ام تا صدای رسا و به حق رشتوندان باشم و به خون پاک برادر شهیدم سوگند یاد می‌کنم که تک تک گامهایم برای رفاه و آرامش مردم رشت خواهد بود.

Share