در بازدید رئیس کل دادگستری گیلان صورت گرفت؛

بررسی پیشرفت اقدامات در بازدید از شهرک گلخانه ای دیسام سیاهکل

به‌موجب حکم دادگاه، موسسه مالی – اعتباری مولی‌الموحدین مالکیت شرکت ابریشم گیلان را برعهده‌گرفته حال بعد از گذشته چندین هفته رئیس‌کل دادگستری گیلان از روند احیای این کارخانه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با همراهی سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان و سیف اله مسرور بازرس کل گیلان صبح امروز از شهرک گلخانه ای دیسام سیاهکل بازدید کرد.

دادستان مرکز استان گیلان طی این بازدید با اشاره به اینکه زمینی در شهرک گلخانه ای دیسام برای سرمایه گذاری در حوزه تولیدات کشاورزی و گلخانه ای به لحاظ نداشتن زیرساخت برق و گاز و برخی ملاحظات زیست محیطی و موانع پیش روی آن، سالها به صورت لم یزرع رها شده بود اظهار داشت: برخی سرمایه گذاران با مراجعه به دستگاه قضایی، خواستار حمایت برای بهره برداری از ظرفیت این مکان به منظور احداث گلخانه برای تولید محصولات کشاورزی صادراتی شدند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و تلاش مسئولان قضایی بر رفع موانع تولید تصریح کرد: با توجه به ظرفیت موجود و نیاز کشور و وجود نیروهای متخصص داخلی، جلسات متعددی در شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور کارشناسان در خصوص حل مشکلات این شهرک گلخانه ای تشکیل و مصوب شد تا سرمایه گذاران در این اراضی هکتاری اختصاص یافته به این امور، فعالیت خود را آغاز نمایند.

فلاح میری هدف از بازدید امروز را بررسی پیشرفت اقدامات و شناسایی برخی موانع و مشکلات این شهرک عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد: افتتاح این شهرک گلخانه ای سبب اشتغال جوانان این منطقه شده و با رونق تولید محصولات کشاورزی به روش علمی نوین در این مجموعه، امکان صادرات آن نیز فراهم شود.

Share