میرسلیم مطرح کرد:

برخی وعده‌های نامزدها شاید شدنی نباشد | نامزدها فروش نفت و گاز را در اولویت قرار دادند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نامزدها برای جلب رای وعده‌هایی می‌دهند که شاید شدنی نباشد و کرامت و شرافت مردم فراموش کردند. ایران با شکوفا شدن سرمایه انسانی به موفقیت می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مصطفی میرسلیم گفت: یکی از مسائلی که امروز پس از سه مناظره تبلیغاتی مطرح می‌شود، چگونگی تصمیم گیری درباره رای دادن است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع اصلی این است که چه باوری در ذهن این نامزدها وجود دارد و بیشتر نامزدها درباره راهبردها، اعتقاداتی خود کمتر صحبت کردند. به عنوان مثال نامزد ریاست جمهوری باید درباره باور وجود ایرانیان، کرامت آن‌ها، شخصیت ایرانیان و حفظ آزادگی صحبت کند. بعبارتی ماهر فرآیندی را نمی‌توانیم بپذیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرامت انسانی اجازه نمی‌دهد خود را مهره انسان دیگر کند، گفت: اینکه نامزدها به مردم ایران چه نگاهی دارند و آیا برای مردم ایران شرافتی قائل هستند بسیار مهم است. شرافت توجه به تاریخ چندهزارساله خود ایرانیان است و ایران امروز برای چند هزار سال جنگ و جدال و تلاش بوده ولی همچنان ایران به رغم همه یورش‌های مغول و اسکندر و… مانده است و این شرافت ایرانیان است و همین شرافت منجر به انقلاب ۵۷ شد.

نایب رییس سابق هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه نامزد ریاست جمهوری باید درباره شرافت، باور و اعتقاد ایرانیان صحبت کند، افزود: این سبب رفتار رییس جمهور در جلسه هیات دولت و برخورد با مردم و… خواهد شد.

عضو هیات مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه جدال با آمریکا هزینه شرافت ملت است، گفت: شرافت ملی ما اجازه نمی‌دهد به هر چیزی تن دهیم و مردم باید متوجه شوند که در انتخابات ریاست جمهوری با چه فردی سر و کار دارند و قرار است رای دهند. ملت ما با شرافتی که امام خمینی ایجاد کرد تحول خاصی را در کشور منجر شد.

میرسلیم با بیان اینکه باید ببینیم نگاه نامزد ریاست جمهوری صدقه دادن است یا کرامت مردم و در ادامه گفت: برخی نامزدها برای جلب رای وعده‌هایی می‌دهند که شاید شدنی نباشد و از کرامت و شرافت مردم فراموش کردند. ایران با شکوفا شدن سرمایه انسانی به موفقیت می‌رسد ولی نامزدها فروش نفت و گاز را در اولویت قرار دادند.

Share