پایان گمانه زنی ها؛

اظهارات احمدی سنگری از حَیّزِ انتفاع ساقط شد | تشکیل ستاد انتخاباتی رئیسی زیر نظر محمد دوستار

با توجه به حکمی که نیکزاد برای دوستار صادر کرده است عملا مسئولان او را به عنوان مسئول ستاد رئیسی خواهند شناخت و بقیه افرادی که این روزها از آنها به عنوان رئیس ستاد رئیسی نام برده می شود باید زیر نظر دوستار فعالیت کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرانجام گمانه زنی ها تمام شد و مسئولان ستادهای استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حکم علی نیکزاد منصوب شدند.

طی روزهای اخیر بر سر اینکه چه کسی به عنوان رئیس ستاد رئیسی در گیلان منصوب شود بحث و جدل زیادی بود تا اینکه امروز محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد گیلان به عنوان رئیس ستاد رئیسی در گیلان منصوب شد.

این اتفاق درحالی رقم خورده که در چند روز گذشته اظهارات محمدرضا احمدی سنگری مبنی بر تبدیل دفاتر نمایندگان مجلس به ستاد رئیسی و انتخاب سیدعلی آقازاده به عنوان رابط نمایندگان با ستاد رئیسی حواشی زیادی داشته است.

این حواشی تا جایی ادامه داشت که حتی گفته شده برخی نمایندگان بر سر اینکه چه کسی رئیس ستاد رئیسی در گیلان شود با یکدیگر مسابقه گذاشته و مشغول جمع آوری امضا در این رابطه بودند.

اما در پایان تعدادی از نمایندگان از جمله مهرداد گودرزوند چگینی نیز با تکذیب تبدیل دفتر نمایندگان به ستاد انتخاباتی نامزدها تاکید کردند که وکیل الدوله نخواهند شد.

از سوی دیگر رقابت سختی بر سر اینکه چه کسی رئیس ستاد مردمی رئیسی شود در جریان بود تا جایی که در رسانه ها افرادی چون نظرعلی علیزاده و مظفر نامدار به عنوان رئیس ستاد رئیسی معرفی شدند.

حالا با توجه به حکمی که نیکزاد برای دوستار صادر کرده است عملا از استانداری گیلان گرفته تا شورای تامین او را به عنوان مسئول ستاد رئیسی خواهند شناخت و بقیه افرادی که این روزها از آنها به عنوان رئیس ستاد نام برده می شود باید زیر نظر دوستدار و تابع نظرات او به عنوان ستادهای فرعی کار را ادامه دهند.

Share