در بازدید فرمانداران لنگرود و املش عنوان شد؛

آمادگی کارخانه چایسازی آریا برای صادرات | چای گیلان با کیفیت و بسته بندی مناسب عرضه شود

ستارباقری از تولید چای خشک با کیفیت در کارخانه چایسازی آریا خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم تا چای خشک تولیدی و با کیفیت این کارخانه را صادر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ناصر ستارباقری با بیان اینکه کارخانه چایسازی آریا تا کنون ۵۰۰ تن برگ سبز چای خریداری کره است، گفت: ۹۰ درصد چای خریداری شده درجه یک بوده و حدود ۱۱۰ تن چای خشک تولید و استحصال شده است.

وی افزود: بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از بابت خرید برگ سبز چای نیز پرداخت شده است.

ستارباقری از تولید چای خشک با کیفیت در کارخانه چایسازی آریا خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم تا چای خشک تولیدی و با کیفیت این کارخانه را صادر کنیم.

وی بر کیفی سازی چای تولیدی تاکید کرد و یادآور شد: شعار من به عنوان یک کارخانه دار چایسازی کیفیت و چای ایرانی ذائقه ایرانی است.

ستارباقزی افزود: بالغ بر یک ونیم میلیارد تومان برای خرید دستگاه های مجهز و مدرن و همچنین ۱۵ میلیارد ریال برای ساختمان هزینه صرف شده است.

چای گیلان با کیفیت و بسته بندی مناسب عرضه شود

رحیم حیدری نیز در حاشیه بازدید از کارخانه چایسازی آریا به خبرنگار دیارمیرزا گفت: این بازدیدها در راستای رفع مشکلات کارخانه های چایسازی و قدردانی از فعالان این صنعت برگزار می شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه تولید چای خشک با کیفیت مناسبی در حال اجراست، افزود: این موضوع نویدبخش این است که اگر با بسته بندی مناسب چای داخلی عرضه شود میتوانیم به دنبال صادرات این محصول باشیم.

وی با اشاره به اینکه چه صادرات چای سبب رونق اشتغال داخلی و ارزآوری برای کشور می شود، افزود: در روزهای آینده از سایر کارخانه های چایسازی نیز بازدید به عمل می آید.

حیدری در پایان اظهار کرد: باید به دنبال ارتقای کیفیت و همچنین بسته بندی چای تولیدی گیلان باشیم تا بازارپسند شوند.

گفتنی است، رییس سازمان چای کشور بنا به دعوت فرمانداران شهرستانهای لنگرود و املش از کارخانه چایسازی آریا بازدید کردند.

Share